
Όροι συμμετοχής:
- Στο διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος μόνο οι χρήστες που είναι μέλη στο Enternity.
- Αποκλείονται από το διαγωνισμό οι εργαζόμενοι στο Enternity, την Zegetron, καθώς και οι συγγενείς τους α’ βαθμού.
- Έγκυρες θεωρούνται οι συμμετοχές που δεν παραβαίνουν τους όρους χρήσης του Enternity και έχουν καταχωρηθεί μέχρι τις 23:59:59 της Κυριακής 19 Ιανουαρίου.
- To Enternity δε φέρει ευθύνη για την (ηλικιακή) καταλληλότητα ενός δώρου. Τα μέλη που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις αναπαραγωγής του (πχ. ανήλικοι) αποδέχονται αυτόματα πως με τη νίκη τους θα πρέπει να ενημερώσουν και τους γονείς τους, έτσι ώστε να πάρουν την κατάλληλη άδεια.
- Το κόστος αποστολής του δώρου βαραίνει αποκλειστικά και μόνο τους νικητές.
Καλή επιτυχία!
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077




Δεν εχω WiiU οποτε δεν θα παρω μέρος! Καλή τύχη!
δεν πρεπει να ειναι πολλοι που εχουν wii u kalh epityxia sta paidia
kali tuxi se osous exoun wii u
Μόλις πήρα μέρος με το ολοκλήρωση μάζεμα των πόντων (ουφ πολύ κυνήγι). Για να δούμε θα είμαστε επιτέλους μια φορά τυχεροί στην ζωή μας σε διαγωνισμό;
Τέλειο!
Έχω Wii U και θα πάρω μέρος
Αχ και να ταν για PC. Το γλυκοκοίταζα στο steam στα 5€ αν και προτιμώ τα retail
Mιας και δεν εχω ουτε εγω Wii U ουτε εγω θα λαβω μερος!!Καλη επιτυχια σε ολους τους αλλου!!
Καλή επιτυχία σε όλους για ακόμα μία φορά.. Πάμε δυνατά !
Καλη επιτυχια παιδια .
makari na ginei diko mou:D
πολύ όμορφο δώρο!!!!