Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Digital Foundry vs Forza Motorsport 6

*
Κατόπιν εορτής, το Forza Motorsport 5 μοιάζει με τεχνολογικό θαύμα, δεδομένης της πολύπαθης εκκίνησης του Xbox One, που χαρακτηρίστηκε από βεβιασμένες παραγωγές αλλά και προφανείς τεχνικές προκλήσεις που συνοδεύουν κάθε νέα κονσόλα. Σε γενικές γραμμές, η Turn 10 έπιασε το στόχο των 1080p60, εντυπωσιακό επίγευμα αν σκεφτεί κανείς ότι το μεγαλύτερος μέρος της ανάπτυξης έγινε σε ημιτελές hardware, όσο οι μηχανικοί της Microsoft συνέχιζαν να τροποποιούν το σύστημα, καθώς η ομάδα έμπαινε στους τελευταίους μήνες της ανάπτυξης. Συνεπώς το Forza Motorsport 6 είναι σημαντική κυκλοφορία αφού δείχνει τι μπορεί να καταφέρει μια από τις πιο ταλαντούχες εσωτερικές ομάδες σε δύο χρόνια ενασχόλησης με την τελική μορφή του Xbox One.


Η ποιότητα εικόνας παραμένει παρόμοια και στους δύο τίτλους Forza στο Xbox One, με σχεδόν πανομοιότυποη τεχνική anti-aliasing. Το Forza 5 χρησιμοποιεί EQAA αλλά αυτό δεν κάνει και πολλά γι ανα κρύψει το τρεμόπαιγμα στα subpixels και τα jaggies σε τοπία με λεπτομέρειες.

Ο νέος τίτλος είναι ξεκάθαρο μάθημα ραφιναρίσματος, με τον προκάτοχό του να δείχνει πιο άχαρος συγκριτικά. Σε τεχνικούς όρους το Forza 5 παραμένει καλό σημείο εκκίνησης για τη νεότερη κονσόλα της Microsoft, αλλά δείχνει ότι η Turn 10 εξακολουθούσε να ψάχνει το βηματισμό της με την αρχιτεκτονική του Xbox One, προσπαθώντας να ισορροπήσει μεταξύ ενός μεγάλου άλματος στα γραφικά και της εμμονής της με 1080p60 gameplay. Εκτός αυτού, η μετάβαση στη νέα μηχανή γραφικών είχε εμφανείς επιπτώσεις στον όγκο του περιεχομένου που κατάφερε να συμπεριλάβει τελικά η ομάδα με αποτέλεσμα κάποιες υστερήσεις: λιγότερα αυτοκίνητα και πίστες σε σχέση με το Forza 4 και ελαφρώς υπερνεθουσιώδες handling. Ο φωτισμός ήταν κατά τόπους λίγο σκληρός, ενώ η έλλειψη anisotropic filtering σε στοιχεία της εικόνας σήμαινε ότι η αυξημένη λεπτομέρεια στα textures των διαδρομών κατέληγε πιο θολή μερικά μόνο μέτρα μακριά από την κάμερα.


Παραμένει στο Forza 6 το θέμα με το θόλωμα των textures στο έδαφος, αν και σημειώνεται βελτίωση σε σχέση με τον προκάτοχό του. Δεν είμαστε πολύ σίγουροι για το αν η Turn 10 βελτίωση το texture filtering ή απλά χρησιμοποίησε textures υψηλότερης ανάλυσης.

Απελευθερωμένο από τους χρονικούς περιορισμού που θέτει το λανσάρισμα κονσόλας ως τελική προθεσμία, το Forza 6 είναι πιο ουσιώδες παιχνίδι από τον προκάτοχό του, προσφέροντας και περισσότερο περιεχόμενο αλλά και μερικά αναμενόμενα από την κοινότητα gameplay modes. Το πολύ μεγαλύτερο roster αυτοκινήτων συμπληρώνεται από νέες λειτουργίες, όπως αγώνες σε βροχή και νύχτα, συν το καλύτερα δομημένο single player mode που αυτήν τη φορά δε διαθέτει μικροσυναλλαγές. Από τεχνικής άποψης, η Turn 10 φέρνει μερικές καλοδεχούμενες αλλαγές, αν και, όπως είναι κατανοητό, η επιμονή της στον στόχο των 60fps συνεπάγεται και κάποιους συμβιβασμούς. Ωστόσο ένα σημαντικό συμπέρασμα είναι πως το studio δεν έχει παραμερίσει την περισσότερη δουλειά που έκανε στον προηγούμενο τίτλο. Φαίνεται ικανοποιημένη που πέτυχε τα βασικά με την πρώτη στο Xbox One, οπότε βλέπουμε βελτιωτικές κινήσεις από το ένα παιχνίδι στο άλλο, όχι δραματικό άλμα όπως έγινε κατά το πέρασμα από το Forza Motorosport 2 στο διάδοχό του στο Xbox 360.

Eiς βάθος ανάλυση που καλύπτει ό,τι είναι νέο στο Forza Motorsport 6 από τεχνική άποψη αλλά και το πώς το παιχνίδι βελτιωμένεται σε σχέση με τον προκάτοχό του.

Η βασική ποιότητα εικόνας φαίνεται παρόμοια με εκείνη του Forza 5, άρα  jaggies και τρεμοπαίγματα σε υπο-πίξελ και μικρές λεπτομέρειες είναι συχνό φαινόμενο σε κάθε σκηνή. Το Forza 6 (όπως και ο προκάτοχός του, υποθέτουμε) χρησιμοποιεί EQAA για anti-aliasing, μια βασισμένη σε hardware προσέγγιση που προσφέρει αποκλειστικά η AMD, η οποία ουσιαστικά επιτρέπει μεγαλύτερη ευελιξία ως προς την ισορροπία μνήμης και επιδόσεων. Ουσιαστικά είναι μια εναλλακτική εφαρμογή, παρόμοια με το MSAA, και χαρακτηρίζεται από πολλά παρόμοια μειονεκτήματα. Η κάλυψη σπάει συχνά από τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η σκίαση και το post-processing σε κάθε σκηνή, με αποτέλεσμα να μένει η εντύπωση ότι το AA είναι ελάχιστο έως ανύπαρκτο. Ρυθμίσεις στο σύστημα φωτισμού προσφέρουν ενίοτε καθαρότερη εικόνα σε σχέση με το Forza 5, αλλά οι διαφορές είναι κατά κανόνα πολύ μικρές.


Σίγουρα, όταν βλέπουμε εικόνες σαν και αυτές, η ποιότητα των textures κοντά στο αυτοκίνητο εμφανίζεται σημαντικά βελτιωμένη στον νέο τίτλο.

Η Turn 10 έχει καταφέρει να πετύχει ακόμη περισσότερα πράγματα στα 16,67ms που διατίθενται για το rendering κάθε frame, με αποτέλεσμα την αντιληπτή αύξηση της λεπτομέρειας σε σχέση με το Forza 5. Η νέα πίστα στο Rio De Janeiro επιδεικνύει μεγαλύτερα επίπεδα γραφικής πολυπλοκότητας από οτιδήποτε είχαμε δεί στο Forza 5, με μεγαλύτερα draw distances και περιβάλλον γεμάτο κτίρια, θεατές και περιαστασιακές λεπτομέρειες. Πίστες που ήταν διαθέσιμες και στο Forza 5 αναβαθμίζονται. Στο Sebring βλέπουμε την προσθήκη φρακτών στα πλάγια της διαδρομής, ενώ εμφανίζονται και περισσότερα αυτοκίνητα στο φόντο. Καλλιτεχνικές διαφοροποιήσεις παρατηρούνται σε ορισμένες πίστες, οι οποίες δίνουν αέρα στο τοπίο και βοηθούν στην ανάδειξη της λεπτομέρειας. Η πίστα της Πράγας είναι ενδιαφέρουσα περίπτωση, όπου σειρές από δέντρα με φυλλωσιές που σκεπάζουν ένα μέρος της διαδρομής, αφαιρούνται από ένα άλλο για να αναδειχθεί στη θέα μας η αρχιτεκτονική της πόλης.


Τα alpha effects και τα εφέ σωματιδίων χρησιμοποιούνται πιο έντονα στο Forza 6. Εδώ βλέπουμε την εμφάνιση κινούμενης ομίχλης κατά μήκος της οροσειράς στις Άλπεις της Βέρνης. Ωστόσο αυτή η εικόνα δείχνει και μια παράξενη μείωση της ανάλυσης των textures στο Forza 6.

Η μετακίνηση αντικειμένων συνοδεύεται από τροποποιήσεις και σε άλλα σημεία. Τα δέντρα είναι πιο αληθοφανή, ενώ η λεπτομέρεια των textures είναι ενισχυμένη σε κάποιες πίστες. Η άμμος στην Laguna Seca είναι πιο λεπτομερής, ενώ οι ίδιες επιφάνειες ήταν πιο θολές και αδιάφορες στο προηγούμενο Forza. Περιέργως όμως τα βουνά στις Άλπεις της Βέρνης φαίνεται να έχουν χαμηλότερης ανάλυσης textures αυτήν τη φορά, πράγμα που οδηγεί σε ελαφρά απώλεια καθαρότητας. Σε άλλες περιπτώσεις η λεπτομέρεια των textures είναι πιο καθαρή στο έδαφος και στο οδόστρωμα, αν και, δυστυχώς, αυτά τα στοιχεία τείνουν να θολώνουν λίγα μόνο μέτρα μακριά από την κάμερα. Είναι πιθανό να χρησιμοποιούνται διαφορετικές τεχνικές texture filtering σε διαφορετικά στοιχεία μιας σκηνής (κάτι που είδαμε και στο Project Cars), με το Forza 6 να παρουσιάζει τροποποιήσεις που βελτιώνουν το αποτέλεσμα. Σε κάποια σενάρια φαίνεται πως το trilinear filtering του προηγούμενου τίτλου δίνει τη θέση του σε βασικό anisotropic filtering, αλλά ισχύει σίγουρα ότι παίζει ρόλο σε κάθε περίπτωση η υψηλότερη ανάλυση των assets.


Άλλο ένα παράδειγμα της αύξησης των alpha effects στο Forza 6. Και οι δύο τίτλοι παρουσιάζουν ομίχλη πάντω από το νερό στην πίστα της Πράγας, αλλά το εφέ χρησιμοποιείται πιο έντονα στο Forza 6.

Ο αριθμός των στοιχείων με εφέ διαφάνειας, όπως η σκόνη και η ομίχλη, ανεβαίνει σε σχέση με το Forza 5, με πιο συχνή χρήση κινούμενης ομίχλης κατά μήκος των βραχώδων κοιλάδων στις Άλπεις της Βέρνης και πάνω από το ποτάμι της Πράγας. Σε άλλες περιοχές, η ανάλυση των σκιάσεων και η ποιότητα των αντανακλάσεων, όπως και το εφέ βάθους πεδίου, βρίσκονται σε παρόμοια επίπεδα. Η περιβαλλοντική σκίαση εμφανίζεται μερικές φορές πιο ομαλή σε αρκετές περιοχές του Forza 6, αλλά η διαφορά δεν γίνεται αντιληπτή κατά τη διάρκεια του gameplay. Μια διακριτική αλλά σημαντική βελτίωση εντοπίζεται στα particle effects που είναι πιο έντονα και συχνά ορατά κατά τις συγκρούσεις. Μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές στο Forza 6 είναι η προσθήκη νυχτερινής οδήγησης αλλά και σε βρεγμένο οδόστρομα, μαζί με τις... τρισδιάστατες λακκούβες που λέει και η Turn 10, τις οποίες και περιμέναμε να πληθαίνουν καθώς προχωρά ο αγώνας στη βροχή. Όντως η έντονη βροχή και οι λακκούβες με τα λιμνάζοντα νερά έχουν αντίκτυπο στην οδήγηση, με την εφαρμογή τελείως διαφορετική φυσικής. Τα αυτοκίνητα έχουν εμφανώς μειωμένη πρόσφυση στη βρεγμένη άσφαλτο σε σχέση με το στεγνό δρόμο ή το γραασίδι. Ως συνήθως, το επίπεδο της προσομοίωσης είναι πολύ καλό. Κατά την Turn 10 οι εν λόγω λακκούβες επηρεάζουν το κράτημα με βάση διαφόρους παράγοντας όπως το πόσο πορώδης είναι η επιφάνεια κάτω από την άσφαλτο.

Η ανάλυση απόδοσης με ίδιο περιεχόμενο σε Forza Motorsport 5 και 6 αποκαλύπτει ότι ένα ήδη πολύ καλό παιχνίδι, απολαμβάνει ένα ακόμη επίπεδο ραφιναρίσματος, αποδίδοντας σταθερά 60fps.

Ενώ η επίδραση σε επίπεδο φυσικής λειτουργεί πολύ καλά, η απεικόνιση φαίνεται κάπως αποστειρωμένη. Δεν υπάρχει διαφοροποίηση στην ένταση ή στο μοτίβο της βροχόπτωσης, με το εφέ να μένει σταθερό σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Τα λιμνάζοντα νερά που συγκεντρώνονται στο έδαφος φαίνεται να αποτελούνται από επίπεδα textures με μερικά εφέ επιφανείας. Διαφάνεια, αντανακλάσεις και διαδραση με περιβάλλουσες φωτεινές πηγές λειτουργούν εντυπωσιακά, αλλά η αλληλεπίδραση σε επίπεδο φυσικής με τα αυτοκίνητα φαίνεται περιορισμένη, λόγω του ότι λείπει όγκος από τη γεωμετρία. Οι λακκούβες δεν αντιδρούν στους τροχούς που περνούν από πάνω τους, ενώ οι πιτσιλιές έχουν τη μοφρή επίπεδων alpha sprites. Αυτός είναι ένας συμβιβασμός που πρέπει να αποδεχθούμε για να πετύχουμε και να απολαύσουμε τα απόλυτα σταθερά 60fps.


ΟΙ αντανακλάσεις εμφανίζονται πανομοιότυτες και στους δύο τίτλους Forza είναι εντυπωσιακό ότι τρέχουν στα 60fps για να ταιριάξουν με το frame rate του παιχνιδιού.

Και ο νυχτερινός αγώνες φέρνει αλλαγές στο κράτημα, με την πτώση της θερμοκρασίας να μειώνει την πρόσφυση, αν και η διαφορά είναι πολύ πιο διακριτική σε σχέση με τον οδήγηση υπό το φως της ημέρας. Το μεγαλύτερο μέρος της πρόκλησης προκύπτει από τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρεται ο φωτισμός στις διάφορες πίστες που υποστηρίζουν αυτήν τη δυνατότητα. Στη Daytona έχει φώτα σε όλο το μήκος της διαδρομής, άρα έχουμε ξεκάθαρη θέα στο δρόμο που βρίσκεται μπροστά μας, ενώ, αντίθετα, μεγάλα τμήματα στην πίστα του Nurburgring φωτίζονται μόνο από τους προβολείς του αυτοκινήτου, με το μαύρη άβυσσο που εκτείνεται παραπέρα να δυσκολεύει την οδήγηση. Εδώ η χρήση φωτεινών πηγών με σκοπό τη δραματική αλλαγή της εμπειρίας είναι ωραία επιλογή, αν και το μοντέλο φωτισμού είναι μερικές φορές άχαρο, με μερικές σκηνές να έχουν μεγαλύτερο βάθος από άλλες.


Η Turn 10 κάνει ξεκάθαρες αλλαγές στο μοντέλο φωτισμού στο Forza 6. Εδώ βλέπουμε την αισθητική αλλαγή ως προς τη φάση της ημέρας, οπότε και προκύπτει πιο μαλακός φωτισμός στο νέο παιχνίδι.

Τόσο η νυχτερινή όσο και η οδήγηση στη βροχή οδηγούν σε πιο ενδιαφέροντες αγώνες στο Forza 6, αλλά καταλήγουμε να θέλουμε ακόμη περισσότερα από τη στιγμή που βλέπουμε τι προσθέτουν στους βασικούς μηχανισμούς του gameplay. Τόσο η βροχή όσο και η δυνατότητα επιλογής της ώρας διεξαγωγής του αγώνα, περιορίζονται σε 9 πίστες από τις 23 που διατίθενται, ενώ βροχή υπάρχει μόνο στο φως της ημέρας. Συνολικά τα εφέ λειτουργούν σε οπτικό επίπεδο και πετυχαίνουν να προσδόσουν άλλο ενδιαφέρον στο gameplay. Το γεγονός ότι το frame rate δεν πάσχει καθόλου είναι πολύ σημαντικό επίσης, αλλά υπάρχει η αίσθηση ότι μπορεί να το παράκανε με τους συμβιβασμούς η Turn 10. Τα εφέ είναι στατικά, όχι δυναμικά, άρα δεν υφίσταται η μεταβλητότητα των καιρικών φαινόμενων ως παράγοντας που θα μπορούσε να επηρεάσει τον οποιονδήποτε αγώνα και τη φυσική, ενώ δεν αλλάζει δυναμικά και η φάση της ημέρας.


Και οι δύο τίτλοι Forza του Xbox One χρησιμοποιούν σύστημα φωτισμού με βάση τη φυσική και προσομοίωση οικουμενικού φωτισμού. Εδώ μπορούμε να δούμε πως ανακλάται περισσότερο φως στο Forza 6 δημιουργώντας πιο αισθητική λάμψη στα κτίρια που προσθέτει επίσης και βάθος στη σκηνή.

Υπάρχει όμως απόλυτα λογική εξήγηση για τους περιορισμούς αυτών των συστημάτων. Το με βάση τη φυσική μοντέλο φωτισμού της Turn 10, βασίζεται σε συνδυασμό προϋπολογισμένων αλλά και δυναμικών φωτεινών πηγών που προσομοιώνουν σύστημα “οικουμενικού” αλλά και περιβάλλοντος φωτισμού. Συνεπώς είναι αδύνατο να εφαρμόστεί δυναμική εναλλαγή στις φάσεις της ημέρας χωρίς να ανασχεδιαστεί σε σημαντικό βαθμό το τρέχον σύστημα φωτισμού για να γίνει πιο δυναμικό, κάτι που θα ήταν πρόβλημα εφόσον ο στόχος είναι να διατηρηθεί ο στόχος των 60fps.


Τροποποιήσεις στο σύστημα φωτισμού επιτρέπουν τη συχνότερη χρήση εφέ διαφάνειας στο Forza 6. Παρατηρήστε ότι μπορούμε να δούμε στο εσωτερικό των κτιρίων στα δεξιά σε αυτήν την εικόνα, αλλά και το φως που ανακλάται στην εξωτερική επιφάνεια των γυάλιων παραθύρων.

Ένα πιθανός δρόμος για το μέλλον είναι να προϋπολογίζονται παραλλαγές από διάφορα στάδια της ημέρας με κάποιου είδους interpolation για τις μεταβάσεις από τη μια κατάσταση στην άλλη, σύστημα που χρησιμοποιείται και σε διάφορα άλλα games. Για παράδειγμα το Assassin’s Creed IV κινείται μεταξύ 8 προκαθορισμένων σταδίων της ημέρας προσομοιώνοντας εικοσιτετράωρο κύκλο. Ωστόσο η αύξηση στον όγκο των δεδομένων αλλά και τις απαιτήσεις σε streaming μπορεί να αποδειχθούν μεγάλο βάρος και το τελικό αποτέλεσμα όχι αρκετά ποιοτικό.


Οι λεπτομέρειες της πίστα…ανακατανέμονται στο Forza 6. Για παράδειγμα, σε αυτήν την εικόνα από την πίστα της Πράγας βλέπουμε πως τα πλαϊνά δέντρα έχουν αφαιρεθεί και έτσι η θέα είναι πιο ανοιχτή.

Ως έχουν τα πράγματα, είναι πεπερασμένες οι επιλογές στο διαθέσιμο χρόνο για το render κάθε καρέ, και σε αυτήν την περίπτωση είναι ξεκάθαρο ότι η προτεραιότητα της Turn 10 ήταν να κρατήσει σταθερό το frame rate με την ανάλογη απόκριση στο χειρισμό, με εξαιρετική φυσική, για να καταλήξουμε σε υψηλής ακρίβειας εμπειρία οδήγησης. Και ως προς αυτά το Forza 6 σίγουρα τα καταφέρνει. Δεν είδαμε ούτε ένα καρέ να χάνεται, ούτε ένα να “σκίζεται” καθόλη τη διάρκεια του παιχνιδιού. Από την αρχή μέχρι το τέλος η Turn 10 καταφέρνει να κρατά σταθερά τα 60fps. Και ως προς αυτό λοιπόν βλέπουμε ραφινάρισμα σε σχέση με τον προηγούμενο τίτλο. Τα σπάνια glitches και κομπιάσματα του Forza 5 δεν κάνουν ποτέ την εμφάνισή τους στο sequel. Η απόλυτη σταθερότητα είναι απλά το κερασάκι στην τούρτα.

Η νυχτερινή οδήγηση, οι βρόχινες συνθήκες και η εξαιρετικά λεπτομέρεής πίστα στο Rio θα μπορούσαν να ζορίσουν τη μηχανή του Forza, αλλά αυτή η ανάλυση όλων αυτών των χαρακτηριστικών, με βάση το demo, αποκαλύπτει ότι η τεχνολογία της Turn 10 αντέχει.

Μπορεί να είναι κλισέ, αλλά υπάρχει σίγουρα η αίσθηση ότι το Forza Motorsport 6 είναι το παιχνίδι που έπρεπε να είναι ο προκάτοχός του. Το βασικό ζήτημα που είχαν οι χρήστες με την προηγούμενη κυκλοφορία σχετιζόταν με την απτή υποβάθμιση στον αριθμό των προσφερόμενων αυτοκινήτων και πιστών. Η Turn 10 έκανε καλή δουλειά με την επέκταση του περιεχομένου μετά το λανσάρισμα, αλλά μόνο στο sequel βλέπουμε ανάλογο όγκο περιεχομένου με εκείνον του Forza 4. Και για πολλούς αυτό είναι ικανή συνθήκη για αγορά.
 

Μερικές πίστες χρησιμοποιούν και ποιοτικότερο artwork στο Forza 6. Σε αυτήν την περίπτωση τα textures του εδάφους και της “κοίτης” στα δεξιά είναι πιο λεπτομερή. Επίσης έχει αλλάξει και η θέση γρασιδιού.

Από τεχνική άποψη υπάρχει και κάτι άλλο εδώ που μας εντυπωσιάζει. Ένα επίπεδο φιλοδοξίας και ραφιναρίσματος, ενδεικτικό της αυτοπεποίθησης που πηγάζει από έναν επιτυχημένο developer που πατάει γερά πλέον στο hardware του Xbox One. Μερικές από τις βελτιώσεις είναι πραγματικά εντυπωσιακές, όπως η νέα πίστα στο Rio, και άλλες είναι ρίσκο που μπορεί να μην αποδώσει ολοκληρωτικά, όπως το multiplayer με 24 αυτοκίνητα.


Τα ελαστικά που χρησιμοποιούνται στους φράχτες κατά μήκος της πίστας αντιδρούν όταν πέφτετε πάνω τους στο Forza 6, ενώ στο Forza 5 παρέμεναν στατικά. Αυτά τα στοιχεία έχουν ιδιότητες που ελέγχονται από τη φυσική, παραμοεφώνονται και αναπηδούν ανάλογα με την κρούση.

Προχωρώντας όμως, αναρωτιόμαστε: πού μπορεί να πάει από εδώ η Turn 10; Η ομάδα φαίνεται να εστιάζει στα χαρακτηριστικά που προτιμά το κοινό, αλλά στην περίπτωση του δυναμικού καιρού και κύκλου ημέρας νύχτας, μπορεί κάλλιστα να χρειαστεί αναθεώρηση της θεμελιώδους τεχνολογίας για να λειτουργήσουν όλα σωστά. Είναι δύσκολο να φανταστούμε ότι χαρακτηριστικά σαν και αυτά -μαζί με πραγματικά νέας γενιάς σύστημα συγκρούσεων και παραμόρφωσης- μπορούν να στηριχθούν στην υπάρχουσα μηχανή, ειδικά χωρίς κάποιου είδους συμβιβασμού στις επιδόσεις. Και αυτό ακριβώς είναι που παίρνουμε από ανταγωνιστικούς τίτλους όπως το Project Cars. Ανυπομονούμε να δούμε τι δρόμο θα διαλέξει για το μέλλον η Turn 10, αλλά υποψιαζόμαστε ότι ένα ακόμη μεγάλο άλμα στον όγκο του περιεχομένου δεν θα είναι αρκετό την επόμενη φορά.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Turn 10

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Xbox Game Studios

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Microsoft Hellas

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Forza Motorsport 6
    • 3+ pegi 3+
      • 8.8 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (3)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://forzamotorsport.net/en-us/ FOLLOWERS 11 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 9

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*