Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Face-Off: Diablo 3 Ultimate Evil Edition

*
Τώρα που η πολυπόθητη full HD 1080p ανάλυση είναι δεδομένη για το Diablo 3 τόσο στο PS4, όσο και στο Xbox One, ήρθε η ώρα να διερευνήσουμε και τις δύο εκδόσεις στην πλήρως αναβαθμισμένη κατάστασή τους.  Έχουμε δει πτώσεις απόδοσης στο σύστημα της Microsoft μετά την άνοδο από τα 900p στα 1080p, αλλά συμβαίνει άραγε το ίδιο και με το hardware της Sony στα αντίστοιχα σημεία όπου ζορίζεται το One; Επίσης, διατηρεί η Blizzard όλα τα εντυπωσιακά οπτικά χαρακτηριστικά του PC και στις δύο περιπτώσεις; Οι δυο εκδόσεις έλαβαν ένα day-one patch που έλυσε ξεχωριστά ζητήματα σε κάθε περίπτωση. Από την πλευρά του PS4 και σε μικρότερο βαθμό του Xbox One, ένα bug που προκαλούσε πτώσεις του frame-rate κατά το rendering  του animation και των εφέ έχει πλέον εξαλειφθεί πλήρως. Το συνολικό αποτέλεσμα; Πλέον δεν βλέπουμε πτώσεις των καρέ στο εύρος των 40-45 fps στο PS4, απολαμβάνοντας, αντιθέτως, σταθερά 60 fps σε όλες τις περιπτώσεις. Και όπως πάντα, η έκδοση του PS4 τρέχει σε πλήρη ανάλυση 1920x1080p, υποστηριζόμενη, από ό,τι φαίνεται, από κάποιο είδος post-process anti-aliasing, εστιασμένο σε ακμές υψηλής αντίθεσης. Μόνο σε συγκεκριμένες σκηνές, όπως η αμμώδης hub περιοχή του Caldeum Bazaar, παρατηρούμε οποιεσδήποτε εκφάνσεις του φαινομένου των «σκαλοπατιών», σε αυτή την περίπτωση σε κινούμενα φύλλα φοινικόδεντρων και στοίβες σιταριού στις γωνίες. Αλλά σε ό,τι αφορά το dungeon-crawling στις περιοχές εκτός των πόλεων, η σκοτεινή και βρώμικη υπόσταση κάθε νέας περιοχής αποφεύγει αυτού του είδους τις ισχυρές αντιθέσεις που προκαλούν aliasing.



Χωρίς διαφοροποιήσεις στην ποιότητα των textures, το rendering των σκιών, τα εφέ ή το μοντέλο φωτισμού, είναι ξεκάθαρο ότι η Blizzard δεν είχε ως σκοπό της να κάνει κάποια από τις δύο εκδόσεις να ξεχωρίσει. Αντιθέτως, φαίνεται ότι προσπάθησε να τις διατηρήσει όμοιες, όπως φαίνεται και από την αύξηση της ανάλυσης στο Xbox One στα 1080p, ώστε να «ισοφαρίσει» το PS4 στον τομέα της ποιότητας εικόνας. Εξαιρώντας την τυχαία τοποθέτηση αντικειμένων σε κάθε επίπεδο, οι δύο εκδόσεις είναι πρακτικά πανομοιότυπες.



Υπάρχουν πάντως κάποια παράδοξα στοιχεία κατά τόπους. Στις κρύπτες του Skeleton King παρατηρούμε ιστούς αράχνης που μοιάζουν να έχουν υποβαθμισμένη ευκρίνεια στο One, όμως παρόμοια διακοσμητικά στοιχεία δεν παρουσιάζουν αυτό το φαινόμενο αλλού. Επίσης, στο PS4 προστίθεται ένας μπλε χρωματικός τόνος στην περιοχή των Highlands, που την κάνει να διαφοροποιείται όταν τοποθετείται δίπλα από τις εκδόσεις για PC και Xbox One. Με άλλα λόγια, κατά τη σύγκριση των δύο εκδόσεων του Diablo 3 τα όποια στοιχεία διαφοροποίησης προκύπτουν από random στοιχεία της μηχανής γραφικών και όχι από ουσιαστική ανωτερότητα της υλοποίησης για κάποιο εκ των δύο formats.



Σε σύγκριση με την έκδοση του PC στις υψηλότερες ρυθμίσεις ποιότητας, οι πλήρως «πατσαρισμένες» εκδόσεις τίτλοι τρέχουν χωρίς συμβιβασμούς. Για παράδειγμα, υπάρχουν και εδώ οι υψηλής ποιότητας, εξομαλυμένες δυναμικές σκιές κάτω από κάθε χαρακτήρα, χωρίς το φαινόμενο του pixellation που τις συνοδεύει σε ρυθμίσεις χαμηλότερης ποιότητας. Επιπλέον, τα κύρια textures της περιοχής των Highlands έχουν διατηρηθεί με άψογο τρόπο, ενώ τα εφέ εκρήξεων των spells κατά τη διάρκεια των κινηματογραφικών σκηνών δείχνουν ελάχιστες μόνο αλλαγές σε σχέση με την alpha buffer ανάλυση. Είναι όλα ανέπαφα. 



Δεδομένου ότι η ισοδυναμία επιτυγχάνεται ουσιαστικά σε όλους τους υπόλοιπους τομείς, έχει αλλάξει κάτι η πολυδιαφημισμένη αύξηση της ανάλυσης στο Xbox One στις μετρήσεις απόδοσης; Με τις δύο εκδόσεις να τρέχουν σε full 1080p, βλέπουμε μία σαφή διαφορά στις πύλες του New Tristram, στη διάρκεια του boss fight με τον Skeleton King και εν μέσω πολυπληθών αψιμαχιών στις πεδιάδες των South Highlands. Το frame-rate πέφτει μέχρι και τα 52 fps στο Xbox One, ενώ με την αφαίρεση του rendering glitch στο PS4 το hardware της Sony δεν χάνει ούτε ένα καρέ σε αυτές τις περιοχές.  Δεν είναι βέβαια αλάνθαστο το αποτέλεσμα που προσφέρει το PS4, αλλά πλησιάζει πολύ: στο πλήρες μας playthrough, το auto-save προκάλεσε στιγμιαίες παύσεις, όπως συνέβη και με το streaming νέων τομέων μιας περιοχής που είχε μόλις φορτώσει.
Χωρίς διαφοροποιήσεις στην ποιότητα των textures, το rendering των σκιών, τα εφέ ή το μοντέλο φωτισμού, είναι ξεκάθαρο ότι η Blizzard δεν είχε ως σκοπό της να κάνει κάποια από τις δύο εκδόσεις να ξεχωρίσει.
Ωστόσο, αυτά έρχονται σε (ευνοϊκή για την κονσόλα της Sony) αντιπαράθεση με κάποιους τομείς στο Xbox One όπου είναι πιθανό το παρατεταμένης διάρκειας gameplay σε τιμές frame-rate που κυμαίνονται από 50 έως 60 fps. Είναι όμως το προαναφερθέν ζήτημα αρκετό ώστε να αποτελέσει πραγματικό πρόβλημα για την έκδοση του Xbox One; Λαμβάνοντας υπόψη πόσο σπάνια το συναντήσαμε, ακόμη και κατά τη διάρκεια φρενήρων μαχών με δύο χαρακτήρες παρόντες, δεν μπορούμε να πούμε κάτι τέτοιο. Οι περισσότερες πτώσεις δεν γίνονται εύκολα αντιληπτές και, εν τέλει, καταφύγαμε σε λεπτομερή διερεύνηση πολύωρου footage για να εντοπίσουμε τις περισσότερες αποκλίσεις από τα 60 fps. Μία οθόνη γεμάτη με πλάσματα που παράγουν ειδικά εφέ δεν είναι απαραίτητα το εισιτήριο για μία πτώση του ρυθμού ανανέωσης των καρέ -ακόμη και σε ακραίες περιπτώσεις, το Xbox One κρατάει καλά, εκτός από πολύ συγκεκριμένες στιγμές.

Diablo 3 – Η ετυμηγορία του Digital Foundry

Η νέα αυτή υλοποίηση του Diablo 3 είναι μία τολμηρή κυκλοφορία που βρίσκεται στο ίδιο ακριβώς επίπεδο με την PC έκδοση από τεχνικής άποψης. Η μόνη σημαντική αλλαγή από άποψης σχεδιασμού εντοπίζεται στο διαφοροποιημένο οπτικό πεδίο, που διαμορφώθηκε με τέτοιον τρόπο ώστε να ταιριάζει καλύτερα στη δυνατότητα τοπικού co-op multiplayer που προσφέρουν οι κονσόλες. Συγκριτικά, το οπτικό πεδίο που είναι διαθέσιμο στον solo παίκτη κονσόλας είναι ελάχιστα μόνο πιο περιορισμένο. Κατά τα άλλα πρόκειται για το πλήρες πακέτο σε ό,τι αφορά τα γραφικά του Diablo 3, χωρίς κάποια από τις δύο κονσόλες να παρουσιάζει ελλείψεις σε οποιαδήποτε πτυχή. Σε ό,τι αφορά τις μετρήσεις του frame-rate, το Xbox One παρουσιάζει κάποια δείγματα δυσκολίας στην προσπάθειά του να υποστηρίξει την πρόσφατη αναβάθμισή του στα 1080p, κάτι που δεν συμβαίνει στο PS4, το οποίο «κρατάει γερά» στα 60 fps στα αντίστοιχα τεστ.
Σε σύγκριση με την έκδοση του PC στις υψηλότερες ρυθμίσεις ποιότητας, οι πλήρως «πατσαρισμένες» εκδόσεις τίτλοι τρέχουν χωρίς συμβιβασμούς
Αυτές οι πτώσεις, όσο σπάνιες κι αν είναι, καθιστούν δυσκολότερο τον χαρακτηρισμό της κυκλοφορίας για το One ως «κλειδωμένης 60 fps εμπειρίας» σε πρακτικούς όρους, αλλά πρόκειται αναμφίβολα για μία αξιόλογη προσπάθεια. Σε τέτοιο βαθμό ώστε να τίθεται το ερώτημα: θα μπορούσε η έκδοση για PS4 να δεχθεί μία σχετική ώθηση ώστε να εκμεταλλευθεί περαιτέρω τις δυνατότητες της GPU της κονσόλας της Sony; Κρίνοντας από τις ρυθμίσεις γραφικών που προσφέρονται στην έκδοση του PC, δεν υπάρχουν υψηλότερες προδιαγραφές στις οποίες θα μπορούσαν να στοχεύσουν οι κονσόλες, γεγονός που καθιστά τις εκδόσεις για PS4 και Xbox One απευθείας υλοποιήσεις της πλήρους εμπειρίας. Η Blizzard έβαλε ως στόχο την κορυφαία Diablo 3 εμπειρία και ουσιαστικά τον πέτυχε και στις δύο κονσόλες. Ελπίζουμε ότι, με τον καιρό, θα δοθεί περισσότερη έμφαση στην εκμετάλλευση των ιδιαίτερων δυνατοτήτων κάθε συστήματος, όμως, σε ό,τι αφορά την υλοποίηση του Diablo 3: Ultimate Evil, όλοι είναι νικητές.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
18 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Blizzard Entertainment

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Blizzard Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Diablo III Console
    • 16+ pegi 16+
      • 7.8 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (38)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://eu.battle.net/d3/en/console/ FOLLOWERS 4 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • TomTom
    • Κάποιοι τα γράφαμε ότι δεν φταίνε οι εταιρείες και πέφτανε κάποιοι άλλοι να τους φάνε.

      Σαφέστατα και δεν υπάρχει κάποιο τραγικό down στο frame rate για το XBOXONE αλλά για να το κάνανε οι άνθρωποι από την αρχή στα 900p κάτι θα ήξεραν.

    • alex4444
    • @TomTom Νομιζω οτι ανταλλαζεις τα 5 frames απο τα 60 στα 55 χωρις πολλη σκεψη για το 1080p. Και μονο για να μπει στο κουτι του παιχνιδιου. Η microsoft καλα εκανε και το ζητησε και μαλιστα εστειλε και βοηθεια.

      H Blizzard δεν καταλαβα γιατι εκανε δηλωσεις σαν να ειχε το αλαθητο του Παπα. Στην πραξη αποδειχτηκε οτι τα 1080p ηταν εφικτα χωρις θυσιες.

    • Tim of Heavens
    • Βάλτε και μια σύγκριση του παιχνιδιού με το Xbox 360 και το PS 3 να έχουμε κι εμείς οι current gen users ένα λόγο ύπαρξης σε αυτή τη ζωή. Σας παρακάλω θα σα είμαι πολύ ευγνώμων αν ικανοποιούσατε αυτήν την επιθυμία να αποδείξω ότι το e-pennis βαράει αβέρτα. Ξέρετε, είμαι ανασφαλής άνθρωπος και πρέπει να αποδεικνύω καθημερινά ότι έκανα την καλύτερη επιλογή κονσόλας.

      Α ρε τρόλλια που είναι ο κόσμος στις μέρες μας.

    • TomTom
    • @ alex4444

      Από θέμα marketing εννοείται πως έκανε καλά η Microsoft και έστειλε τεχνικούς να βοηθήσουν. Δεν μπορούσε να αφήσει άλλο ένα παιχνίδι με χαμηλότερη ανάλυση.

      Θυσίες έγιναν (frames) αλλά το ξαναγράφω δεν ήταν σε βαθμό που θα σου χαλάσει την εμπειρία στο παιχνίδι.

    • mtifosi
    • Σχεδον ολες οι παρουσιασεις δειχνουν πως αλλου πολυ και αλλου λιγοτερο το ps4 εχει την τεχνικη υπεροχη. Η sony αυτη τη φορα εκανε πολυ σωστες κινησεις στο τομεα του hardware.

    • Shepard
    • Θα μου πει καποιος τι προσφερουν τα 60fps σε τετοιου είδους παιχνιδι;

      Κατά τα αλλα οι βελτιωσεις είναι ότι εφυγε το Auction House και παιζεις offline. Όλα τα αλλα είναι απλα για να λεγαμε.

    • Sephiroth
    • E, δεν είναι και το συμπέρασμα αυτό mazos. Δεν μιλάμε για τίτλο με μεγάλη διαφορά ανάμεσα στα δύο formats...

    • Geovra
    • Αφου δεν εχουν βγει ακομα "αποκλειστικα" games για αυτη την γενια δεν νομιζω πως μπορουμε ακομα να βγαλουμε ασφαλη συμπερασματα .
      Στα μεχρι τωρα παιχνιδια σχεδον ειναι ιδια και στις 2 κονσολες. Αντε να βαλουμε σαν διαφορα του pro με την αναλυση...που ακομα δεν το εχουμε δει στην τελικη του μορφη (δεν νομιζω βεβαια να αλλαξει κατι αλλα ...)

    • Sephiroth
    • Θέλω να δω πραγματικά τα παιδιά του Eurogamer τι θα κάνουν με το Shadow of Mordor, που λέγεται ότι έχει διαφορές στις δύο εκδόσεις. Αναμένουμε... :)

    • deratop
    • Εντάξει διαφορές ναι μεν αλλά σε επιτρεπτά όρια,το μέλλον θα δείξει καθαρότερα αν η ψαλίδα θα ανοίξει η θα κλείσει.

*