“Όσον αφορά το Destiny 2, κυρίως λόγω των αλλαγών στο περιβάλλον του competitive, το επίπεδο των πωλήσεων δεν έφτασε τις προσδοκίες που είχαμε θέσει με την εξαγορά της Bungie. Ενώ θα συνεχίζουμε να βελτιώνουμε το προϊόν, αλλάξαμε τις επιχειρηματικές προβλέψεις και καταγράψαμε ζημιά απομείωσης για ένα μέρος των assets της Bungie” αναφέρει συγκεκριμένα η Lin Tao.
Κύριος στόχος της Sony με την εξαγορά της Bungie ήταν να προσθέσει ειδικούς για τα live services της, ωστόσο τα αποτελέσματα δεν είναι καθόλου καλά με τα νούμερα του Destiny 2 να πέφτουν κατακόρυφα στο Steam και η Bungie να οδηγείται σε καθυστέρηση του επόμενου τίτλου της με όνομα Marathon.




Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity