Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Destiny: Σοβαρές δυσκολίες στην προσέλκυση νέων παικτών

*
Η κατάσταση για το Destiny μόνο ως ρόδινη δεν χαρακτηρίζεται, καθώς η Bungie αποκαλύπτει ότι το sci-fi MMO αδυνατεί να προσελκύσει νέους παίκτες. Σε συνέντευξή που παραχώρησε στο IGN, ο director του παιχνιδιού Tyson Green δήλωσε ότι το κοινό του είδους των MMO έχει γίνει πολύ πιο απαιτητικό, λέγοντας ότι, αν και δεν υπάρχει έλλειψη ενεργών χρηστών, όλο και λιγότεροι από αυτούς είναι νέοι παίκτες του shooter.

«Εδώ και χρόνια, το Destiny βρίσκεται σε μια σταθερή μείωση του πυρήνα [του κοινού]», δήλωσε ο Green.


«Όλο και περισσότεροι από τους πρώτους παίκτες συνεχίζουν να ασχολούνται με τον τίτλο, αλλά σχετικά λίγοι [νέοι] άνθρωποι μπαίνουν στο παιχνίδι. Υπάρχει μια σύσφιξη και συρρίκνωση, και αυτό δημιουργεί προβλήματα για ένα παιχνίδι που προσπαθείς να διατηρήσεις ως live service, ειδικά όταν θέλεις να συνεχίσεις να εξυπηρετείς αυτούς τους παίκτες με υπέροχα, συναρπαστικά expansions».

Ακόμα και τον πυρήνα της δυσκολεύεται να ικανοποιήσει πλέον η Bungie. Το πολυετές saga, Light and Darkness έφτασε στο αποκορύφωμά του με το expansion The Final Shape, ενώ το studio ξεκίνησε ένα νέο με το The Edge of Fate, τον περασμένο Ιούλιο. Ενώ η Bungie προσπάθησε να παρουσιάσει περιεχόμενο που θα άρεσε στο κοινό της, οι fans δεν το βρήκαν ικανοποιητικό. Ως αποτέλεσμα, το studio δηλώνει ότι έχει διπλασιάσει τις προσπάθειές του να ακούσει τι θέλει το κοινό του.

«Εξετάσαμε το πρόβλημα που είχαμε [μετά το The Final Shape] και είπαμε: «Πιστεύουμε ότι υπάρχει μια λύση», η οποία είναι να επικεντρωθούμε σε περισσότερα συστήματα αναζήτησης, να αποκτήσουμε νέα επίπεδα εξοπλισμού, σετ πανοπλίας και εξέλιξη ισχύος, καθώς και πράγματα όπως η προσαρμογή των δοκιμασιών», εξήγησε ο Green.

«Αυτά τα πράγματα που μπορούν να κάνουν τον πυρήνα του κοινού να πει πραγματικά: «Θα παίξω αυτό το παιχνίδι και θα το δοκιμάσω σε όλες τις πτυχές του, και θα πάρω καλές ανταμοιβές για αυτό».

Συνέχισε: «Ακούγεται υπέροχο στη θεωρία, αλλά δεν λειτούργησε. Νομίζω ότι πήραμε πολλά σκληρά μαθήματα για το τι θέλουν οι παίκτες μας, και ότι υπάρχουν πραγματικά δύο είδη live games: αυτά που ακούνε τους παίκτες και ανταποκρίνονται, και αυτά που δεν το κάνουν. Και δεν θέλουμε να είμαστε ένα νεκρό live game, θέλουμε να συνεχίσουμε να χτίζουμε το Destiny. Γι' αυτό ακούμε τους παίκτες μας, και αυτό που μας λένε είναι ότι δεν θέλουν να κυνηγούν έναν απλό αριθμό που αυξάνεται, θέλουν πραγματικές ανταμοιβές».

Το Destiny κυκλοφόρησε το 2014 και τρία χρόνια μετά ακολούθησε το sequel.

Νέο firmware update για το PS5, τι αλλάζει στο σύστημα

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Bungie

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Activision

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Destiny 2
    • 16+ pegi 16+
      • 7.8 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (5)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://www.destinythegame.com/ FOLLOWERS 5 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 7

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*