Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η Zynga μιλάει για τα games

Η Zynga, εταιρία πίσω από την επιτυχία FarmVille, δήλωσε πως όλα τα games στο μέλλον θα πρέπει να είναι δωρεάν. Τη δήλωση αυτή έκανε ο ιδρυτής και CEO της εταιρίας Mark Pincus στο πλαίσιο μιας ενημέρωσης των επενδυτών της εταιρίας. Συγκεκριμένα, τόνισε πως όλα τα games των επόμενων ετών θα πρέπει να προσφέρονται χωρίς κόστος, να είναι εύκολα προσβάσιμα, να εστιάζουν στο social τομέα και να είναι data driven.



«Έχουμε δει ότι οι δωρεάν τίτλοι είναι πιο κερδοφόροι», συμπλήρωσε χαρακτηριστικά.

Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
3 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • lovesfool
    • Δεν το έχω καταλάβει αυτό. Από που βγάζει χρήματα, για παράδειγμα, το Farmville, αφού το παίζουν όλοι τσάμπα μέσω facebook; Όσο χαμηλό κι αν είναι το κόστος ανάπτυξης, έχει προφανώς κόστος συντήρησης και διαχείρισης για να μπορούν οι server να εξυπηρερούν τόσο κόσμο, ασχέτως του πόσο ελαφρή είναι το παιχνίδι και πόσο μικρός είναι ο όγκος δεδομένων που ανεβοκατεβαίνει.

      Πώς έχει χεστεί στο τάλιρο η Zynga; Ποιο είναι το επιχειρηματικό μοντέλο; Από που έχει έσοδα;

      Υπάρχει ένας αστικός μύθος ότι "πουλάει" δεδομένα συμπεριφοράς σε έρευνες, αλλά δεν μπορώ και πάλι να σκεφτώ γιατί μία εταιρία να προτιμούσε να αγοράσει δεδομένα για την συμπεριφορά των χρηστών στο Farmville και να μην κάνει απλά μία δική της έρευνα για τα προϊόντα της.

      Ξέρει κανείς τι παίζει; Αλλά να ξέρει όντως, όχι να λέμε κι άλλους αστικούς μύθους.

    • DrManolo
    • Από τη διαφήμιση μάλλον. Όσο πιο πολλοί χρήστες τόσο πιο πολλές διαφημίσεις. Όπως με την τηλεόραση.

    • DeltaPi
    • @lovesfool επειδή παίζω φάρμα...μπορείς να βάλεις μέσα χρήματα αν θέλεις επειδή έχει κάποια πράματα που δεν μπορείς να τα πάρεις χωρίς κανονικά χρήματα...μετά το Facebook νομίζω δίνει μηνιαίως ένα ποσό στη Zynga ώστε να κρατάει τα παιχνίδια της στο Facebook ( επειδή no Farmville = no Gamers = no users ) και πέρσι η Google έδωσε γύρο στα 100 - 200 εκατομμύρια στην Zynga για την Φαρμα και το Μαφια Ουορς...

*