Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

SoulCalibur VI: Συζήτηση με τον Motohiro Okubo

*
Πριν κάποιο διάστημα είχαμε την ευκαιρία να καθίσουμε και να τα πούμε με τον Motohiro Okubo, producer του SoulCalibur VI, και να σκαλίσουμε το μυαλό τους για μερικά θέματα. Χαιρόμαστε που το κάναμε, μιας και το τελείωμα της συνέντευξης μάς έκανε να κατανοήσουμε περισσότερο τη δύσκολη θέση στην οποία μπορεί να βρεθεί ένα σημαντικό franchise. Ένας λόγος παραπάνω να ελπίζουμε να έχει καλή τύχη.

Έχουμε δύο single player modes αυτήν τη φορά, αν και το ένα φαίνεται να έχει το ρόλο campaign και το άλλο να είναι πιο «γεμάτη» έκδοση των προηγούμενων challenge modes. Ασχέτως αυτού, πολλοί τίτλοι της σειράς έχουν πειραματιστεί με την μακροβιότητα του offline περιεχομένου. Έχουμε Challenges, Conquest, Story και λοιπά, σε ένα είδος που τείνει να μην προσπαθεί τόσο πολύ σε αυτόν τον τομέα. Πρέπει να υπάρχει κάποια φιλοσοφία που σας ωθεί σε πειραματισμό προς αυτήν την κατεύθυνση και από τίτλο σε τίτλο. Ποια είναι αυτή η φιλοσοφία και γιατί εμμένετε σε αυτήν ύστερα από τόσα χρόνια;
Τα modes που ανακοινώσαμε, αυτά που αναφέρουμε ως story modes, ξεκινούν με τη δημιουργία χαρακτήρα και ο χαρακτήρας οδηγεί την ιστορία. Και ο τρόπος με τον οποίο προχωρά η ιστορία είναι με τη μετακίνηση από μέρος σε μέρος σε όλον τον κόσμο και τη συλλογή αντικειμένων κ.λπ. Καθώς ταξιδεύουμε στον κόσμο υπάρχουν αποστολές και φυσικά μάχες και λογικά αυτό είναι που εκλαμβάνετε ως challenge mode, διότι υπάρχουν συγκεκριμένες συνθήκες/περιορισμοί στη μάχη.


Αυτή είναι η ουσία της αρχικής ερώτησης. Πάντα έχετε κάποιο challenge mode για να κρατάτε τον παίκτη στο παιχνίδι ακόμη και αν δεν ενδιαφέρεται να παίξει online. Το ρωτάμε αυτό από την άποψη της ισορροπίας του περιεχομένου. Δηλαδή σχετικά με το αν αυτό το mode στοχεύει να είναι, από άποψη περιεχομένου και ενασχόλησης, αυτό που παλαιότερα ήταν το όποιο Challenge mode.
Όταν ξεκινήσαμε να φτιάχνοθμε το SoulCalibur VI, μελετήσαμε όλη τη σειρά SoulCalibur και συνειδητοποιήσαμε πως, παρότι πρόκειται για fighting game, οι παίκτες προτιμούν τα single player modes, πως δεν παίζουν τόσοι πολλί online, πως προτιμούν να παίζουν μόνοι του και να απολαμβάνουν τον κόσμο του SoulCalibur. Φυσικά υπάρχουν και παίκτες που παίζουν online. Με αυτό το σκεπτικό βάλαμε δύο story modes στο SoulCalibur VI, οπότε το single player είναι το μεγαλύτερο σε όγκο στην ιστορία της σειρά. Σε αυτό έχουμε και το Libra Of Souls που θέτει συγκεκριμένες συνθήκες ως challenges.

Αναφέρατε πως καθώς μελετούσατε όλη τη σειρά, παρατηρήσατε ότι οι περισσότεροι παίκτες προτιμούν να μένουν offline. Πιστεύετε πως αυτό είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα ενός fan του SoulCalibur;
Ήμουν παραγωγός και στο Tekken 7 οπότε, συγκριτικά, θεωρώ πως ίσως στο SoulCalibur είναι μεγαλύτερο το ποσοστό των παικτών που απολαμβάνουν τον κόσμο του SoulCalibur μόνοι, σε σχέση με άλλα fighting games.

Κατά την παρουσίαση του παιχνιδιού ακούσαμε πως μπορεί να υπάρχει κάποια αλληλεπίδραση μεταξύ των story modes, με χαρακτήρες να εμφανίζονται στο δεύτερο κ.λπ. Αυτό επεκτείνεται και στην πλοκή; Το τι κάνει ο παίκτης σε ένα story mode παίζει ρόλο, επηρεάζει το άλλο story mode με κάποιο ουσιώδη τρόπο;
Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει αλληλεπίδραση μεταξύ των story modes. Αυτό που συμβαίνει είναι πως και τα δύο λαμβάνουν χώρα ταυτόχρονα. Φυσικά μπορείς να εστιάσεις σε ένα story mode και δεν υπάρχει πρόβλημα, αν όμως παίξεις και τα δύο, μπορείς να καταλάβεις καλύτερα το νόημα της ιστορίας.

Οπότε και οι δύο ιστορίες είναι μέρος μιας ευρύτερης. Διαφορετικές ματιές στην ίδια ιστορία.
Πρώτον, το story mode που ανακοινώθηκε πρώτα υπάρχει για να μάθει κανείς για την προέλευση των SoulCalibur και Soul Edge. Ο βασικός χαρακτήρας είναι ο Kilik και έτσι ακολουθείς την ιστορία. Αυτό που ανακοινώσαμε ύστερα είναι το Libra Of Soul και είναι, αν σκεφτείς το Chronicle Mode ως την επιφάνεια, την πιο προφανή ιστορία των SoulCalibur και Soul Edge, τότε το Libra Of Soul σχετίζεται με το παρασκήνιο, είναι μια άλλη ιστορία που συμβαίνει παράλληλα.

Όταν ανακοινώσατε τον πρώτο χαρακτήρα που διατίθεται ως επί πληρωμή DLC, από το χρόνο που αφιερώσαμε μαζεύοντας αντιδράσεις, παρατηρήσαμε πως υπήρξαν παράπονα για το ότι προσφέρεται χαρακτήρας, από την πρώτη μέρα, επί πληρωμή. Προφανώς και κάτι τέτοιο εντάσσεται στο οικονομικό πλάνο που έχει στόχο να κάνει τον τίτλο να σταθεί σε βάθος χρόνου, πιστεύετε, όμως;, πως θα μπορούσατε να το είχατε χειριστεί διαφορετικά τη σχετική επικοινωνία;
Ο πρώτος λόγος για το ότι η Tira είναι DLC είναι πως όταν ανακοινώσαμε το SoulCalibur VI, οι fans άρχισαν να ζητούν την Tira και δεν μπορούσαμε να πάρουμε αυτήν την απόφαση. Οι fans συνέχιζαν να ζητούν την Tira και ρώτησα ο ίδιος την ομάδα αν μπορεί να συμπεριλάβει την Tira. Αλλά δεν είναι τόσο εύκολο. Για αυτό η Tira δεν μπορούσε να συμπεριληφθεί στο αρχικό ρόστερ. Τελικά η Tira έγινε DLC, οπότε είναι κάτι σαν μπόνους για τους κατόχους Season Pass αλλά, φυσικά, δεν ήταν μόνο δική μου άποψη, αλλά και άποψη άλλων. Προσωπικά πιστεύω ότι μπορούσαμε να σκεφτούμε πιο προσεκτικά για τις επιλογές που είχαμε.

Είμαστε περίεργοι όμως. Είπατε μόλις πως ήταν δύσκολο να συμπεριλάβετε την Tira στο παιχνίδι. Για ποιο λόγο ακριβώς;
Αυτό που συνέβη, κατά βάση, είναι πως όταν παίρναμε την απόφαση για την Tira, χάναμε οριακά την προθεσμία για την συμπερίληψη επιπλέον χαρακτήρα στο βασικό ρόστερ, διότι η ανάπτυξη είχε προχωρήσει αρκετά, οπότε αντί να είναι στο βασικό ρόστερ, η Tira έπρεπε να καταλήξει DLC και έτσι οι παίκτες μπορούν και πάλι να την απολαύσουν.

Οπότε ήταν περίπου διαδικαστικού θέμα της παραγωγής.
Δεν είναι ακριβώς ότι δεν μπορούσαμε να πιάσουμε την προθεσμία. Είναι πιο πολύ ότι, όταν ξεκινάς με περισσότερους χαρακτήρες, πρέπει να αλλάξεις τα μενού, τη διεπαφή και άλλα. Οπότε αντί να διακινδυνεύσουμε το σχεδιασμό του μενού, αποφασίσαμε να το βελτιστοποιήσουμε χωρίς έγνοια, σε αυτό το στάδιο, για επιπλέον χαρακτήρες.

Μέχρι και σήμερα, η εισαγωγή του πρώτου τίτλου της σειράς, του Sould Blade, θεωρείται μια από τις καλύτερες εισαγωγές σε game. Οι εισαγωγές στους υπόλοιπους τίτλους της σειράς, θεωρούμε, ότι είναι πιο τυπικές, όχι τόσο στιλιζαρισμένες ή αισθητικά ευχάριστες, αν και δεχόμαστε πως το τελευταίο είναι περισσότερο προσωπική άποψη. Αισθανόμαστε ότι η εισαγωγή του πρώτου τίτλου ήτα, συγκριτικά, φτιαγμένη με αγάπη.
Είναι πολλοί οι λόγοι που επηρεάζουν την απόφαση για κάτι τέτοιο σε προηγούμενους τίτλους, οπότε είναι δύσκολο να σχολιάσω το θέμα. Μπορεί να απογευτείς περισσότερο όμως γιατί το SoulCalibur VI δεν έχει εισαγωγή. Φυσικά και υπάρχει εισαγωγή στην αρχή του story mdoe, αλλά δεν υπάρχει εισαγωγή όταν ξεκινάς το παιχνίδι.

Δεν είναι πραγματικό ζήτημα πάντως.
Λες όμως για την αγάπη και το πάθος πίσω από κάτι τέτοιο.

Ακριβώς. Μιας και οι fans του SoulCalibur είναι αρκετά εκφραστικοί σχετικά με τη συγκεκριμένη εισαγωγή του πρώτου παιχνιδιού στη σειρά, θεωρήσαμε πως, ίσως, δεν ξέρουμε, μπορούσατε να τους φτιάξετε το κέφι.
Φυσικά και η φήμη μιας εισαγωγής είναι θέμα των παικτών και, για αυτό το παιχνίδι, θα χρειαστεί να περιμένουμε την κυκλοφορία και να δούμε τι έχουν να πουν οι παίκτες. Αν ρωτάς εμένα όμως, τώρα, αντιμετωπίσαμε μεγάλη δυσκολία για την ανάπτυξη του SoulCalibur VI. Η εταιρεία δεν το ενέκρινε στην αρχή ως νέα, αριθμημένη προσθήκη στη σειρά. Ως Project Soul όμως, θέλαμε πολύ να αναπτύξουμε νέο, αριθμημένο τίτλο στη σειρά. Αυτό που μπορώ να πω τώρα είναι πως τα μέλη του Project Soul, της ομάδας ανάπτυξης, έχουν μεγάλο πάθος, δουλεύουν πολύ σκληρά και ελπίζω το πάθος και η αγάπη τους για την παραγωγή να γίνει αντιληπτή από τον παίκτη. Αυτό περιμένω εγώ. Αλλά η φήμη του τελικού αποτελέσματος είναι στα χέρια των παικτών. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Bandai Namco

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bandai Namco Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • SoulCalibur VI
    • 16+ pegi 16+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://www.bandainamcoent.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*