Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Stephan “Fergus” Beley: Ο game director του The Crew 2

*
Στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης που έλαβε χώρα στην Αυστρία και στην πίστα Red Bull Ring της Formula 1, το Enternity είχε τη δυνατότητα να δει για άλλη μια φορά το The Crew 2 και να πάρει μια ακόμη γεύση από τον τίτλο της Ubisoft, λίγες εβδομάδες πριν την κυκλοφορία του. Σε επίπεδο κάλυψης για το ίδιο το παιχνίδι δεν υπάρχει λόγος να καταγράψουμε κάτι ξεχωριστό, αφού έχει καλυφθεί οτιδήποτε ήταν αναγκαίο στο σχετικό hands on preview που έκανε ο Μάνος Βέζος κατά τη διάρκεια της τελευταίας έκθεσης Gamescom. Είχαμε ωστόσο τη δυνατότητα να συνομιλήσουμε με τον Stephan “Fergus” Beley, τον Game Director της νέας παραγωγής και να μας απαντήσει σε μια σειρά από ερωτήματα.



Enternity: Έχετε μιλήσει αρκετές φορές στις παρουσιάσεις του The Crew 2 για την υποστήριξη του πρώτου παιχνιδιού και το νέο περιεχόμενο που προσφέρατε μετά την κυκλοφορία. Αν και είναι σίγουρα νωρίς για κάποια τέτοια συζήτηση για τη νέα παραγωγή, υπάρχει ένα πρώτο πλάνο που μπορείτε να μοιραστείτε μαζί μας;
Stephan Beley: Ναι, είναι όντως αρκετά νωρίς να συζητήσουμε κάτι τέτοιο. Απλά αυτό που θέλω να τονίσω είναι πως δεν είμαι της λογικής «κυκλοφορούμε ένα game και τέλος». Θέλω να υπάρχει νέο περιεχόμενο για τους παίκτες και να καταλαβαίνουν ότι επένδυσαν σε κάτι που έχει διάρκεια και εμπλουτίζεται συνεχώς. Το community ήταν πάντα ιδιαίτερα σημαντικό για εμάς και θα συνεχίσει να είναι.

E: Τι από αυτά που σας ζήτησε το κοινό μετά την κυκλοφορία του πρώτου Crew, έχετε ενσωματώσει στο δεύτερο από την αρχή;
SB: Σίγουρα μιλάμε για το θέμα των disciplines. Αλλά αποφασίσαμε μετά το feedback που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια από το πρώτο παιχνίδι να δώσουμε πολλά οχήματα από την αρχή στους παίκτες, να είναι όλα εύκολα προσβάσιμα, να σχεδιάσουμε έναν τεράστιο χάρτη της Αμερικής που μπορεί να διασχίσει ο παίκτης και όλα αυτά με υψηλό βαθμό λεπτομέρειας, σταθερό frame rate και υψηλή ανάλυση γραφικών.

E: Είναι λοιπόν το The Crew 2 πιο εύκολο και πιο προσιτό ως game;
SB: Ναι, μπορούμε να το πούμε με σιγουριά. Κάναμε δοκιμές σε όλα τα επίπεδα με 300 παίκτες κάθε μήνα και καταλήξαμε σε αυτό το επίπεδο ευκολίας ως βάση για όλους.



Ε: Έχοντας υπόψιν το παρελθόν σας (και μελών της ομάδας) με την Eden και το σήμερα της αγοράς, πιστεύετε ότι είναι ρίσκο ένα τόσο διαφορετικό racing game; Δεν θα ήταν πιο λογικό να «πατήσετε» πάνω σε πιο σταθερές βάσεις;
SB: Έχω εργαστεί πολλά χρόνια με την Eden πάνω σε racing games και η φιλοσοφία μου είναι σταθερή πάνω στο κομμάτι των open world racing games. Κάθε φορά παραδίδω στους gamers αυτό που έχω κατά νου. Δεν ήθελα κάποια ιστορία, κάποια συνέχεια, στο The Crew 2. Ήθελα ο παίκτης να μπει, να διαλέξει το αγαπημένο του όχημα, να το σχεδιάσει όπως επιθυμεί και απλά να αγωνιστεί με κάθε τρόπο σε έναν μεγάλο χάρτη.

E: Είναι σχεδόν κλασική η ερώτηση, αλλά πόσο μεγάλο μπορεί να υπολογιστεί ότι είναι το The Crew 2
SB: Για κάποιον που θα θελήσει να κάνει τα βασικά και να φτάσει ως τον τελευταίο αγώνα, έχουμε υπολογίσει ότι χρειάζεται περί τις 40 ώρες gameplay. Αλλά με αυτόν τον τρόπο θα έχει φτάσει στο 50% των activities που υπάρχουν στον τίτλο. Αν κάποιος καταφέρει να τα δει όλα όσα έχουμε ενσωματώσει, θα χρειαστεί να «σπαταλήσει» πάνω από 100 ώρες στο παιχνίδι!

E: Σε ένα παιχνίδι που δεν βασίζεται τόσο στην εξομοίωση, πόσο βάρος έχει η άποψη κάποιων επαγγελματιών οδηγών ή πιλότων; Χρησιμοποιήσατε κάποιους;
SB: Ναι, είναι λογικό να χρησιμοποιούμε την άποψη επαγγελματιών. Αυτό που θελήσαμε να πετύχουμε είναι ένα όσο το δυνατόν πιο ρεαλιστικό αποτέλεσμα σε όλα τα επίπεδα: στις πτήσεις, στο drifting, παντού.

E: Να κλείσουμε με κάποιες ερωτήσεις για τις διάφορες εκδόσεις. Τι ξεχωριστό θα έχει το PS4 Pro και το Xbox One X από τις υπόλοιπες; Η έκδοση για PC πόσο «ελεύθερη» θα είναι σε επίπεδο επιλογών;
SB: Οι εκδόσεις PS4 και Xbox One είναι ακριβώς ίδιες, δεν έχουν καμία διαφορά μεταξύ τους και κινούνται στα 30 καρέ το δευτερόλεπτο σε ανάλυση 1080p. Στα PS4 και Xbox One X -με την μεγαλύτερη ισχύ- έχουμε 4Κ, ενώ στα πιο ισχυρά PCs φτάνουμε και στα 60 καρέ το δευτερόλεπτο. Αυτό όμως είναι το «ταβάνι», δεν θέλαμε να αφήσουμε ελεύθερο αυτό το κομμάτι.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Reflections

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*