Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Μία πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα είχαμε τη δυνατότητα να κάνουμε πριν από μερικές ημέρες με στελέχη της Ubisoft σχετικά με τη δημιουργία κόσμων για το Assassin’s Creed. Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της Comic-Con που έγινε στην Θεσσαλονίκη, η εκπομπή Game R1 ταξίδεψε στη συμπρωτεύουσα και συνομίλησε με τη Jana Penceva (Lead Environment Artist) και τον Martin Kamburov (Lead Lightning Artist) σχετικά με τη διαδικασία παραγωγής τίτλων στη δημοφιλή σειρά της γαλλικής εταιρείας. Και οι δύο προγραμματιστές εργάζονται στο studio της Ubisoft Sofia και πέραν της δουλειάς που έχουν κάνει σε πρόσφατα μέρη του franchise (ή DLC του), δουλεύουν και στο Assassin’s Creed Mirage, οπότε η κουβέντα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Μπορείτε να δείτε τη συνέντευξη μέσα από τον παρακάτω player (ξεκινάει στο 04.42)
Μία πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα είχαμε τη δυνατότητα να κάνουμε πριν από μερικές ημέρες με στελέχη της Ubisoft σχετικά με τη δημιουργία κόσμων για το Assassin’s Creed.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity