Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ανδρέας Παπουτσάς, ο master του Project Spark

Η αλήθεια είναι ότι οι πλατφόρμες δημιουργίας video games δεν ήταν ποτέ ένα εργαλείο που απευθύνονται στο ευρύ κοινό. Όσες φορές και αν οι εταιρείες είχαν προσπαθήσει να προσφέρουν κάτι τέτοιο απέτυχαν να βάλουν το κοινό να ασχοληθεί μαζικά. Ακόμη και σε τίτλους όπως το LittleBigPlanet, το μεγάλο community δίνει με την αίσθηση του πλούσιου περιεχομένου, ωστόσο η αλήθεια είναι ότι από τις custom made πίστες της σειράς, δεν είναι πολλές αυτές που αξίζουν να κατέβουν σε ένα PS σύστημα. Ο βασικός λόγος είναι ότι για να δημιουργηθεί μία πίστα ή ένα video game γενικότερα με τέτοια εργαλεία, πρέπει να υπάρχει μεράκι. Μετά από λίγο ψάξιμο και μια συγκυρία που είχαμε τις ημέρες της Ε3 ήρθαμε σε επαφή με τον Ανδρέα Παπουτσά, έναν Έλληνα που ταξίδεψε στην Αμερική για να παρουσιάσει τη δουλειά που έχει κάνει στο Project Spark, αλλά και έναν δημιουργό ορισμένων εξαιρετικών video games πάνω στην πλατφόρμα της Microsoft που αποτελεί από τα βασικά στελέχη της κοινότητας αυτή τη στιγμή. Δείτε χαρακτηριστικά ένα video που έφτιαξε μέσα από τον παρακάτω player:



Δείτε επίσης ένα εξαιρετικό επίπεδο από τον Πύργο του Sauron που έχει μεταφέρει σε ένα mini-game με απλοϊκούς μηχανισμούς στον παρακάτω player:



Πήραμε λοιπόν την κάμερα και πήγαμε στο σπίτι του, όπου και κάναμε μια αρκετά ενδιαφέρουσα συνέντευξη, την οποία μπορείτε να παρακολουθήσετε στη συνέχεια του άρθρου.



Μπορείτε να βρείτε όλα τα projects του Ανδρέα στην πλατφόρμα του Project Spark, μαζεμένα εδώ.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • T_K_L_L_LUIGI
    • Πολύ καλός ο Αντρέας,μπράβο του για την δουλειά που έχει κάνει.

      Θα ήθελα να ρωτήσω όμως,κατά πόσο μπορεί μια τέτοια πλατφόρμα να έχει τέτοια επιτυχία έτσι ώστε να στρέψει μικρότερα studio προς σε αυτήν για την δημιουργία των παιχνιδιών τους;Τι παίζει με τα δικαιώματα που έχει κάποιος που δημιούργησε ένα ωραία παιχνίδι,μπορεί να το πουλήσει ή όλα προσφέρονται δωρεάν;Γιατί αν προσφέρονται όλα δωρεάν το κίνητρο για να βγάλεις χρήματα φτιάχνοντας παιχνίδια χάνεται όπως και θα αποτρέψει διάφορα στούντιο να φτιάξουν παιχνίδια χρησιμοποιώντας τη συγκεκριμένη πλατφόρμα. Υπάρχουν διάφορες πλατφόρμες εκεί έξω όπως το rpg maker το οποίο σου επιτρέπει την δημιουργία παιχνιδιών r.p.g και κατόπιν μπορείς να πουλήσεις την δημιουργία σου,το θέμα βέβαια είναι ότι τέτοιες πλατφόρμες δεν μπορούν να σου προσφέρουν αλλά με συγκεκριμένα γραφικά,και με τα συγκεκριμένα γραφικά εννοώ ότι σε καμιά περίπτωση δεν μπορούν να φτάσουν unreal engine 3 και αντίστοιχες μηχανές γραφικών και ενώ το spark έχει όμορφα γραφικά δεν παύει να είναι cartoon οπότε η δημιουργία ενός θρίλερ για παράδειγμα θα είναι πιο δύσκολη σε αυτή την πλατφόρμα.Προσωπικά το βλέπω σαν μια πλατφόρμα εκπαίδευσης περισσότερο,σε level design παρά μια μόνιμη λύση για την δημιουργία παιχνιδιών, ίσως βέβαια στο μέλλον με την σύνδεση των levels και διαφόρων άλλον feature μπορεί να αποκτήσει περισσότερη δύναμη. Κάποιος άλλος θα μπορούσε επίσης να το δει σαν ένα φυτώριο της Microsoft όπου διάφοροι άνθρωποι που έχουν ταλέντο αλλά δεν μπορούν για κάποιους λόγους να δείξουν την δουλειά τους μέσω του spark θα μπορούν να την υλοποιήσουν.Αν πάντως έστω και λίγοι βρουν δουλειά μέσω αυτού τότε θα μπορείτε να θεωρείτε επιτυχημένο. Ξέρω είναι λίγο ασύνδετα όλα και σας κούρασα αλλά ήθελα να τα πω :)

    • diver_gr
    • Αρκετά ενδιαφέρον και με πολλές προοπτικές , είμαι περίεργος να δω τη θα δούμε σε 1-2 χρόνια και πως θα προχωρήσει το εν λόγο Project!

*