Το είδος με την δεύτερη μεγαλύτερη άνοδο είναι το επονομαζόμενο και ως hypercasual, με το κοινό να ξοδεύει $111 εκ. δηλαδή 43% περισσότερα από έτος σε έτος. Στην τρίτη θέση η κατηγορία tabletop με αύξηση της τάξης του 35,4% το 2021, κάτι που αντιστοιχεί σε $772,5 εκ.
Τα action games που συγκέντρωσαν τα περισσότερα χρήτα αήταν το Genshin Imapact της MiHoYo, το Marvel Contest of Champions της Kabam και το Dragon Ball Legends της Bandai Namco. Στην κορυφή το Genshin Impact, με τους παίκτες να ξοδεύουν $406 εκ. το προηγούμενο έτος.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity