Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Realme 8 5G Smartphone: Μεγάλος διαγωνισμός - Κερδίστε το εξαιρετικό Realme 8 5G για τα 10 χρόνια λειτουργίας του Enternity.gr! >>
** ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Ένας first party τίτλος ανα τρεις μήνες ο στόχος της Xbox

Όπως δηλώνουν οι υπεύθυνοι της Xbox, η εταιρεία θα συνεχίσει να προσθέτει στο δυναμικό της νέα studios, μέσω εξαγορών, καθώς σκοπεύει να λανσάρει ένα first-party game κάθε τρεις μήνες.

Στο πλαίσιο ενός pre-brief πριν την E3 2021, όπου συμμετείχαν τα διευθυντικά στελέχη των Xbox και Microsoft, η εταιρεία ανέλυσε το όραμά της για την βιομηχανία των video games και για το Xbox. Αυτό περιστρέφεται γύρω από το Game Pass και το xCloud, με την εταιρεία να ελπίζει πως θα της επιτρέψει να προσελκύσει δισεκατομμύρια χρήστες, ξεφεύγοντας κατά πολύ από τα 200 με 300 εκατομμύρια που την εμπιστεύονται μέχρι σήμερα για τη διασκέδασή τους.

Σύμφωνα με τον Tim Stuart, chief financial officer της Xbox, για να επιτευχεί κάτι τέτοιο θα πρέπει να υπάρξει επέκταση πέρα από τις κονσόλες, σε κοινό που βρίσκεται σε διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές. Κάτι το οποίο η εταιρεία ήδη κάνει με την μεταφορά παιχνιδιών σε PC αλλά και στο xCloud.

Από την άλλη, ο αντιπρόεδρος Dave McCarthy σημείωσε πως πολύ σημαντικό είναι να δίνεται πρόσβαση σε όσο το δυνατό περισσότερες πληθυσμιακές ομάδες, φέρνοντας ως παράδειγμα το Xbox adaptive controller, τη λειτουργία μετατροπής γραπτού κειμένου σε ομιλία και το αντίστροφο, τις επιλογές γονικού ελέγχου και πολλά άλλα.

Ο Matt Booty, επικεφαλής της Xbox Game Studios έκανε μια από τις πλέον σημαντικές δηλώσεις, λέγοντας πως στόχος είναι η κυκλοφορία ενός νέου first-party game κάθε τρεις μήνες. Εύκολα γίνεται αντιληπτό πως, αν τα λόγια αυτά γίνουν πράξη, η Microsoft θα αποκτήσει ένα μεγάλο πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.

Από την κουβέντα, προφανώς δεν θα μπορούσε να λείψει ο Phil Spencer, που αυτή τη φορά ήταν ιδιαίτερα καυστικός. "Άλλοι μεταφέρουν παιχνίδια για κονσόλες σε PC μετά από χρόνια, όχι μόνο αναγκάζοντας το κοινό να αγοράζει από την αρχή το hardware, αλλά χρεώνοντας τους και δεύτερη φορά για την έκδοση του PC".



 
Διαβάστε πρώτοι όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook και στο Twitter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!