Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Αποκλειστικό: Στα 399€ το λευκό PS4 Destiny bundle στην Ελλάδα

To Enternity σας μεταφέρει άλλη μια αποκλειστική πληροφορία για τη διάθεση του λευκού PlayStation 4 στην ελληνική αγορά. Όπως καταφέραμε να επιβεβαιώσουμε, η λευκή έκδοση του νέου συστήματος οικιακής ψυχαγωγίας της Sony που έρχεται με τον τίτλο της Bungie και θα πωλείται στην Ελλάδα αποκλειστικά από την αλυσίδα καταστημάτων «Γερμανός» (αποκλειστικό ρεπορτάζ του Enternity, διαβάστε περισσότερα εδώ) θα κοστίζει 399€, όσο δηλαδή ακριβώς και το πακέτο του μαύρου PS4 με τον ίδιο τίτλο που θα έχουν όλες οι υπόλοιπες αλυσίδες (σχετικό ρεπορτάζ εδώ).

Ακόμη, επιβεβαιώσαμε ότι η αλυσίδα θα ανεβάσει εντός της Παρασκευής 29/8 την ειδική φόρμα προ-παραγγελίας για όσους ενδιαφέρονται να κάνουν τη σχετική κράτηση. Συγκρίνοντας μάλιστα την τιμή με την αντίστοιχη της αλυσίδας Game που έχει αποκλειστικότητα το πακέτο για την Αγγλία, η ειδική έκδοση του PS4 βγαίνει στην Ελλάδα 41.25€ φθηνότερη. Συγκεκριμένα, το Game πουλάει το λευκό PS4 bundle στις 349.99 λίρες, ποσό που μεταφράζεται με τη σημερινή ισοτιμία σε 440.25€.


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
23 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Sony

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • PS4
    • 3+ pegi 3+
      • 8.9 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (104)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://gr.playstation.com/ps4/ FOLLOWERS 379 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • tasos_gr
    • @majorfox λογικο,αφου δεν πουλανε τσιχλες. :P

      Πολυ καλη η προσφορα παντως,ξεκιναω να μαζευω χρηματα!

    • TomTom
    • Aυτό και αν είναι ΒΟΜΒΑ !!!

      Απίστευτο πραγματικά.

      Ποιος θα το περίμενε.

      Εγώ όπως είχα γράψει το περίμενα στα 440€-460€ πολύ βαριά.

      Με εξέπληξε ευχάριστα αυτή η τιμή.

      Ήταν κάτι που ομολογώ πως δεν το περίμενα.

      Μπράβο στον Γερμανό.

      YΓ : Έσβησα το σχόλιο λόγο ορθογραφικού και το διόρθωσα.
      Οπότε θα πω ΜΠΡΑΒΟ και στον Sephiroth (Παύλο) για την είδηση. :-) :-) :-) :-)

    • Sephiroth
    • Πάντως, πέραν της πλάκας, η προσφορά είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ. Ο Γερμανός λογικά πίεσε την κερδοφορία του προς τα κάτω για να μην βρεθεί σε μειονεκτική θέση λόγω του μαύρου Destiny bundle και πραγματικά πιστεύω ότι έκανε διάνα! Για να δούμε τι μερίδιο θα κερδίσει! Σήμερα ανοίγουν και τα preorders :)

    • nkav64
    • Να και κάτι που θα πωλείται στη χώρα μας πιο φτηνά από το εξωτερικό. Πολύ καλή κίνηση από το Γερμανό, ελπίζω να ακολουθήσουν και άλλοι και μέσω του ανταγωνισμού να δούμε τις καλύτερες δυνατές τιμές.

    • mysterious
    • Αν και προσωπικά ζαμανφού για το χρώμα της εκάστοτε κονσόλας...για τα άτομα που ενδιαφέρονται,η τιμή απλά δεν υπάρχει μιας και όλοι το είχαν δεδομένο πως θα είναι ακριβότερη.Μωρέ μπράβο στον Γερμανό κι εγώ δεν το περίμενα.

    • BigDaddy
    • To χρώμα είναι τέλειο θυμίζοντας τις κονσόλες της παλιάς σχολής Oldschool φάση!!!

      Το πακέτο στην προσφορά αυτή είναι άκρως δελεαστικό θα δώσουν πόνο στο ανταγωνισμό.

      Και με την σειρά μου να πω μεγια σε όποιους το πάρουν και μπράβο στους gamers.!!!

    • socratis_g
    • τελευταία φορά που είχα κάνει αγορά απο το γερμανό, ήταν το dreamcast μαζί με το sonic! lol

      ωραίο το λευκό. αλλά δεν είναι διαχρονικό. θα προτιμήσω το μαυρο.

    • socratis_g
    • το πουλάει και αλλος εκτός απο το γερμανό! στην ίδια τιμή!

      http://www.digitalpassion.gr/product/sony-playstation-4-%CE%BB%CE%B5%CF%85%CE%BA%CF%8C-%CF%87%CF%81%CF%8E%CE%BC%CE%B1-destinyps-plus-30-%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CF%8E%CE%BD/

    • kakashi_hatake
    • Ρε παιδιά η προ-παραγγελία δε συνεπάγεται πάντα με κράτηση του προϊόντος? Έκανα ένα λάθος με το κατάστημα παραλαβής του bundle και στην προσπάθεια μου να δω πως θα το διορθώσω έμαθα από τον Γερμανό ότι η προ-παραγγελία δεν είναι κράτηση αλλά ένα είδος ειδοποίησης άφιξης του προϊόντος στο κατάστημα. (μου είπαν να πάρω στο κατάστημα Γερμανός που θα έπαιρνα το bundle να ακυρώσουν την προ-παραγγελία και να κάνω νέα στο αλλο κατάστημα μόνο που στο πρώτο κατάστημα δεν έφτασε ποτέ κάποια κράτηση)
      Και μου φάνηκε περίεργο γιατί όσες προ-παραγγελίες έχω κάνει είχαν κάποια προκαταβολή ενώ του Γερμανού μια απλή φόρμα συμπληρώνεις. Ξέρετε τι παίζει?

    • Sephiroth
    • kakashi, είναι θέμα κάθε καταστήματος. Άλλα καταστήματα στην προ-παραγγελία σου δεσμεύουν κάποιο ποσό (πχ. 10-20 ευρώ) και τυπικά έτσι "δένεις" την αγορά. Άλλα καταστήματα το πάνε σαν "φόρμα ενδιαφέροντος". Έτσι πχ. έχω αρπαχτεί παλαιότερα με τη Vodafone για κυκλοφορία νέου iPhone που τυπικά δεν δέσμευαν κάτι, απλά έκαναν... έρευνα αγοράς. Μας είπαν από Γερμανό ότι θα κάνουν φόρμα προ-παραγγελίας. Δεν μας διευκρίνισαν κάτι παραπάνω, θα το ψάξω από Δευτέρα που θα επιστρέψει ο κόσμος στα κεντρικά της εταιρείας.

    • kakashi_hatake
    • Κάνε τα κουμάντα σου ρε συ Παύλο μπας και μάθεις κάτι γιατί έπεσα και σε άσχετους. Τα preorders τα έλεγαν prepaid. Χώρια ότι δεν ήξεραν την ύπαρξη της καν. Στο email που στείλανε πάντως έλεγε ότι καταχωρήθηκε με επιτυχία η προ-παραγγελία και θα ενημερωθώ με νέο email για την άφιξη του προϊόντος και την εξέλιξη της προ-παραγγελίας μου. Αλλά αρνούνται για κράτηση.

*