Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Όπως ήταν φυσικό, το Digital Foundry πήρε στα χέρια του το Xbox One S και προχώρησε στις πρώτες τεχνικές αναλύσεις. Τα ευρήματα που δημοσιεύτηκαν σήμερα υπό τη μορφή άρθρου στο Eurogamer έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και αξίζει να τους ρίξουμε μια ματιά. Συγκεκριμένα, η νέα κονσόλα έρχεται με 7.1% μεγαλύτερη clock speed στη GPU (914MHz αντί για τα 853MHz της αρχικής έκδοσης) και ESRAM bandwidth που φτάνει έως τα 218GB/s. Ο Richard Leadbetter σημειώνει πως το νέο SoC προσφέρει διαφορά επιδόσεων που θα βλέπαμε ανάμεσα σε μια overclocked κάρτα γραφικών στο PC συγκριτικά με το stock model της και ενώ στα περισσότερα παιχνίδια η διαφορά είναι αμελητέα, υπήρξαν περιπτώσεις στη φάση του ελέγχου που πραγματικά υπήρξε μεγάλη απόσταση ανάμεσα στο Xbox One και στο Xbox One S.
«Κάποια παιχνίδια που χρησιμοποιούν dynamic resolution και/ή unlocked frame-rates) θα παρουσιάσουν βελτιώσεις», σημείωσε στο Eurogamer o Albert Penello, senior director of product management and planning της Microsoft. Το Digital Foundry σημείωσε διαφορά έως και 9 καρέ το δευτερόλεπτο σε κάποια games, ενώ όσοι τίτλοι είχαν «ταβάνι» τα 30 καρέ το δευτερόλεπτο «έτρεχαν» πολύ πιο άνετα στο Xbox One S, ζορίζοντας σαφώς λιγότερο το hardware του και αγγίζοντας αυτό το όριο ακόμη και σε περιπτώσεις που το παλαιότερο μοντέλο δεν μπορούσε.
Στις περαιτέρω βελτιώσεις που παρουσιάζει σε επίπεδο επιδόσεων το Xbox One S, το DF παρατήρησε χαμηλότερο tearing και stutter στα frame-times με αποτέλεσμα πιο ομαλή ροή.
παρα πολυ καλη παρουσίαση και αναλυτικοτατη,η αληθεια ειναι οτι στο μεσο χρηστη δεν υπαρχει διαφορα..πρεπει το ματι σου να ειναι αρκετα εκπαιδευμενο,για να το καταλαβει παιζοντας στα 60 η και frames δηλαδη να εισαι gamer απο pc.βεβαια πιστευω οτι αυτο το overclock μπορει να γινει και στο παλιο xbox γιατι μπορει να διαχειριστει τη θερμοτητα με ενα firmware που θα ρυθμιζει και τον ανεμιστηρα του συστηματος.
Θεωρώ πως αν κάποιος είναι ήδη κάτοχος του xone δεν αξίζει το s αν λάβουμε υπόψιν ότι το scorpio έρχεται σε λίγο καιρό. Αν όμως δεν έχει κάποιος το xone είναι πολύ καλό μηχάνημα σε μια ''δίκαιη'' τιμή συμπεριλαμβανομένου του γεγονότος ότι έρχεται σε τρεις εκδόσεις.
Όπως ήταν φυσικό, το Digital Foundry πήρε στα χέρια του το Xbox One S και προχώρησε στις πρώτες τεχνικές αναλύσεις. Τα ευρήματα που δημοσιεύτηκαν σήμερα υπό τη μορφή άρθρου στο Eurogamer έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και αξίζει να τους ρίξουμε μια ματιά.
Τυχαιο ειναι που τα λενε ολα σημερα που βγηκε;Δεν νομιζω απλα μπας και πουλησει για ενα χρονο ριχνουν διαφημιση και ψεμα
Σήμερα βγήκαν οι μετρήσεις από τα site, οπότε λογικό να ξεσπάει τώρα όλη η "φασαρία" stefoukos
Το περάσανε δουρειο ίππο το θέμα. Μάλλον για να μην κόψει πωλήσεις από το original.
παρα πολυ καλη παρουσίαση και αναλυτικοτατη,η αληθεια ειναι οτι στο μεσο χρηστη δεν υπαρχει διαφορα..πρεπει το ματι σου να ειναι αρκετα εκπαιδευμενο,για να το καταλαβει παιζοντας στα 60 η και frames δηλαδη να εισαι gamer απο pc.βεβαια πιστευω οτι αυτο το overclock μπορει να γινει και στο παλιο xbox γιατι μπορει να διαχειριστει τη θερμοτητα με ενα firmware που θα ρυθμιζει και τον ανεμιστηρα του συστηματος.
Εγώ μένω με το παλιό και μαζεύω λεφτά για το Scorpio του χρόνου.
Θεωρώ πως αν κάποιος είναι ήδη κάτοχος του xone δεν αξίζει το s αν λάβουμε υπόψιν ότι το scorpio έρχεται σε λίγο καιρό. Αν όμως δεν έχει κάποιος το xone είναι πολύ καλό μηχάνημα σε μια ''δίκαιη'' τιμή συμπεριλαμβανομένου του γεγονότος ότι έρχεται σε τρεις εκδόσεις.
Δέν το βγάλανε τυχαία Scorpio. Για να σε δω τώρα κυρία Sony μας...