Η Take-Two, υπεύθυνη για την κυκλοφορία της σειράς Grand Theft Auto, επιμένει πως δεν σκοπεύει να κυκλοφορεί ένα νέο GTA παιχνίδι κάθε χρόνο. Ο CEO της Take-Two Strauss Zelnick δήλωσε πως “είναι υπέροχο που οι καταναλωτές περιμένουν το επόμενο παιχνίδι σαν την καινούργια ταινία του James Bond. Ωστόσο, ο στόχος μας είναι η δημιουργία μόνιμων franchises”. Στην συνέχεια τόνισε πως η εταιρεία βρίσκεται πάντοτε στην διαδικασία διάθεσης DLC πακέτων για τους τίτλους της, κάτι που επιμηκύνει τη διάρκεια τους αλλά και προσφέρει στους καταναλωτές νέες επιλογές.

“Με το GTA V πουλήσαμε 32.5 εκατομμύρια αντίτυπα, ένα τρελό νούμερο. Το 70% των ανθρώπων που έπαιξαν αυτό το παιχνίδι online, έχουν παίξει και το GTA Online, το οποίο είναι δωρεάν. Οι άνθρωποι δείχνουν ότι θέλουν να μείνουν πιστοί, ότι ψηφίζουν με τα πορτοφόλια τους” κατέληξε.
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
Και πολυ καλα κανει
Θα πουλήσουν και άλλα πολλά GTA V. Ποιός ο λόγος να κυκλοφορήσουν από τώρα ένα νέο sequel;
Καλή κίνηση θα ήταν να το ξαναβγάλουν στις σύγχρονες κονσόλες.....
Καλά κάνουνε!
Φαίνεται ποιοι έχουν μυαλό.
Αυτος ειναι ενας απο τους πιο σημαντικους λογους πουλαει τοσο,αν ηταν καθε χρονο κλαφτα Χαραλαμπε...xd
Για ποιούς να βαράει η καμπάνα?Ubi την ακούς μήπως?
RESPECT.....