Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Εύκολο το scaling των γραφικών για το Xbox Series S, σύμφωνα με developer του DiRT 5

*
Ο technical director του DiRT 5, David Springate, μίλησε για το πόσο εύκολη είναι τελικά η διαδικασία του scaling των γραφικών για το Xbox Series S. Η θέση αυτή έρχεται σε ένα ζήτημα που έχει απασχολήσει έντονα την κοινότητα των gamers, καθώς οι δύο κονσόλες Xbox της νέας γενιάς έχουν σημαντικές διαφορές στον τομέα των επιδόσεων και της GPU. Μιλώντας στο Digital Foundry, ο David Springate σημείωσε πως η ανάπτυξη για το Xbox Series S ήταν πραγματικά εύκολη, ενώ και η διαδικασία της απόδοσης σε χαμηλότερη ανάλυση ήταν η ιδανική, με τη χρήση των κατάλληλων εργαλείων και τη βοήθεια της Microsoft. Δείτε το σχετικό θέμα του Digital Foundry στη συνέχεια του άρθρου.

 
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!