Όπως αναφέρει δημοσίευμα του Xfire, διευθυντικά στελέχη της EA συγκεντρώθηκαν πρόσφατα για να συζητήσουν τους λόγους της αποτυχίας. Η Laura Miele, Chief Studios Officer της εταιρείας τόνισε ότι το λανσάρισμα του Battlefield 2042 απότυχε να ικανοποιήσει τις προσδοκίες των παικτών. Αναζητώντας τους λόγους που οδήγησαν σε αυτή την κατάσταση, επικαλέστηκε το γεγονός ότι η ανάπτυξη βασίστηκε σε παλαιότερη έκδοση της Frostbite engine, την πανδημία αλλά και το Halo: Infinite, ένα παιχνίδι που έγινε διαθέσιμο περίπου την ίδια περίοδο με το Battlefield 2042 και λειτούργησε ως μέτρο σύγκρισης, καθώς το πρώτο ήταν ιδιαίτερα προσεγμένο σε τομείς που ο τίτλος της ΕΑ ήταν γεμάτος bugs.




Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity