
Έξυπνη κίνηση και σίγουρα θα αξιοποιηθεί από αρκετούς fans.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
PEGI
Όσοι παίζουν ήδη SMITE σε PC και ενδιαφέρονται να «μετακομίσουν» στην έκδοση για το Xbox One έχουν ένα λόγο να χαίρονται μιας και δεν πρόκειται να ξεκινήσουν εξ’ αρχής αλλά θα μπορούν να μεταφέρουν την πρόοδό τους στη νεότερη κονσόλα της Microsoft.
Κατι τετοιο θα ηταν ωραιο να γινοταν και σε παιχνιδια οπως το Diablo 3 ισως και Battlefield . Πολυς κοσμος ξεκινησε το Diablo 3 απο το Pc σε κονσολα ...