Το Dead Star κυκλοφόρησε τον περασμένο Απρίλιο και ήταν ο δωρεάν τίτλος των συνδρομητών του PlayStation Plus για εκείνη την περίοδο. Επτά μήνες όμως μετά τη διάθεσή του στην αγορά, ο τίτλος παύει να υποστηρίζετε καθώς αφαιρέθηκε από το Steam και το PlayStation Store. Οι λόγοι αυτή της απόφασης είναι ότι τα έξοδα για να παραμείνει το παιχνίδι ‘’ζωντανό’’ είναι περισσότερα από τα έσοδα που φέρνει στα ταμεία της εταιρείας.

Θα μπορείτε να κατεβάσετε τον τίτλο, εάν σας ανήκει, όμως θα μετά το tutorial δεν θα μπορέσετε να προχωρήσετε μιας και ο τίτλος είναι εξ ολοκλήρου βασισμένος στο multiplayer.
Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity