
Στη συνέχεια ο Dudynsky, απατώντας σε μία σειρά ερωτήσεων των fans της σειράς, επιβεβαίωσε ότι το spectator mode θα περιλαμβάνεται σε όλα τα Halo games της συλλογής, αξιοποιώντας έτσι όλες τις λειτουργίες της πλατφόρμας. Επίσης επιβεβαίωσε ότι το Halo 2 θα κυκλοφορήσει με ένα post-patch multiplayer, μέσω του οποίου ο τίτλος θα «τρέχει» σε ανάλυση 1080p και 60 fps. Οι multiplayer χάρτες των Halo 3, Halo 4 και οι 6 χάρτες του Halo 2 Anniversary θα υποστηρίζουν το Forge mode, με την 343 να υπόσχεται περισσότερες πληροφορίες σύντομα. Το Halo 4 θα περιλαμβάνει ολόκληρη τη συλλογή Spartan Ops, ενώ ο Dudynsky αποκάλυψε ότι το Halo 2 θα περιλαμβάνει νέο περιεχόμενο, όπως νέα terminals μέσω των οποίων οι παίκτες θα έχουν την ευκαιρία να εξερευνήσουν τον κόσμο του Halo και να αποκαλύψουν «κάποια σημαντικά σημεία σχετικά με τις μελλοντικές Halo εμπειρίες».

Όταν το στέλεχος ρωτήθηκε για το αν η συλλογή θα κυκλοφορήσει και για Xbox 360, εκείνος απάντησε ότι η last-gen κονσόλα δεν διαθέτει τις τεχνικές προδιαγραφές για να μπορέσει να υποστηρίξει το μέγεθος και τα βελτιωμένα χαρακτηριστικά του επερχόμενου τίτλου. Όσον αφορά στο co-op κομμάτι του Halo: The Master Chief Collection, οι παίκτες θα μπορούν να διασκεδάσουν είτε σε split-screen με κάποιον φίλο τους ή online. Όχι και άσχημα ε;




Ευτθχως που δεν πουλησα το Xbox 360 και τουλαχιστον θα παιξω εκει το παιχνιδι . Σαν τις παλιες καλες εποχες Halo
@mariodm22
Ξαναδιάβασε την τελευταία παράγραφο.
Πολύ δυνατό το πακέτο και κρίμα που δνε θα το δουν στο 360!!
θα το τσιμπησω σιγουρα !!