The first #NintendoDirectEU of 2015 airs on 14/01 at 15:00 CET with a focus on spring 2015 releases for #3DS & #WiiU pic.twitter.com/nvKaYlOEGX
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) January 13, 2015 Αναμένουμε με ενδιαφέρον λοιπόν…Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Πιστεύω εκτός των τίτλων θα πρέπει να περιμένουμε και την ημερομηνία κυκλοφορίας του New 3DS. Αναμένουμε.
αυτο που με εκνευριζει με το νεο 3ds ειναι οτι ενώ βελτιώσαν τον explorer, to youtube app και τη γωνία 3d της οθόνης, δεν μπήκαν στον κόπο να βάλουν έστω λίγο καλύτερες κάμερες..να μπορείς να βγάλεις μια καλής ανάλυσης 3d photo/video!το facelift του παντως μάλλον δείχνει οτι τρενάρουν το 3ds να αντέξει μια 2ετία ακόμα, μιας και όπως φαινεται το 2017 θα έχουμε κάποιο υβρίδιο φορητής/οικιακής κονσόλας (βλέπε fusion)
Αναμενω ημερομηνία για Xenoblade Chronicles X και τρέιλερ απο Star Fox?
εγω περιμενω εις ματην να δω η να ακουσω κάτι για metroid prime!
Θεωρώ βέβαιη την ανακοίνωση και ημερομηνία κυκλοφορίας των New Nintendo 3DS/3DS XL για Ευρώπη και Αμερική.
Καιρός ήταν.. Από μία μόνο άποψη, καθώς δε θα "αναβαθμίσω" το 3DS μου με ελαφρά τη καρδία.