
Ευχαριστούμε πολύ τους φίλους του site που δήλωσαν συμμετοχή και τους ευχόμαστε καλή τύχη και στους επόμενους διαγωνισμούς. Ήδη έχει ξεκινήσει ο νέος διαγωνισμός που σας προσφέρει αντίτυπα του Batman: Arkham Knight για PS4 και Xbox One!

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Μετά από κλήρωση που έκανε το Enternity, βγήκε το όνομα του τυχερού που κερδίζει την κονσόλα PlayStation 4 στο πακέτο με το DriveClub.
Συγχαρητήρια στον νικητή πάντα τέτοια και να το χαρείς :) :D
Συγχαρητηρια spartan343,να το χαιρεσαι και μπραβο στο enternity που σε τοσο δυσκολους καιρους προσφερει μεγαλα δωρα περα απο ενημερωση και καλη παρεα. :)
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ παιδιά! Συγχαρητήρια για τη δουλειά που κάνετε!!! Στέλνω mail άμεσα, πότε να περιμένω απάντηση;;;
Συγχαρητήρια στο νικητή και του εύχομαι να το χαρεί όσο γίνεται το δυνατόν καλύτερα.
Για τους υπόλοιπους τουλάχιστον..................
προσπαθήσαμε.
Καλο καψιμο...το καλυτερο δωρο για να σπαει η παρακρουση απο τα καναλια :)
@Spartan343, στείλε mail και θα συνεννοηθούμε. Ελπίζω να μένεις Αθήνα τουλάχιστον γιατί αλλιώς θα έχουμε πρόβλημα με τα πέρα δώσε με το κούριερ. Τι τραβάμε...
Ευτυχώς είμαι Αθήνα! Λίγο βόρεια μεν, αλλά Αθήνα!
Συγχαρητήρια spartan343 κάλο λιώσιμο φίλε!Enternity δεν υπάρχουν λόγια για τα δώρα που δίνετε σε τέτοια εποχή.
Spartan πιστευω ουτε ο ιδιος ο Περικλης δεν αγαπουσε οσο εσυ πλεον την Αθηνα. ;)
@Mysterious xaxaxaxaxaxa :)
Με ευρω ή με δραχνη, λιωσε την παιχνιδομηχανη!
@Geovra μεχρι και ο Περικλης γελαει με τα τερτιπια της τυχης του Spartan. :D
Καλοπαιχνιδο... :P μπραβο ρε μαν!!
Καλό λιώσιμο!!!
Καλο λιωσιμο στο νικητη,μπραβο στο enternity!