Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Ξεκινάει από το μηδέν η ανάπτυξη του Skull & Bones από την Ubisoft

*
Το Skull & Bones που κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις στην Ε3 του 2017 έχει καθυστερήσει αρκετά και επιτέλους έχουμε νέα, αφού η Ubisoft ξεκινάει από το μηδέν την ανάπτυξή του. Η εξέλιξη αυτή έρχεται μετά τις πολλαπλές καθυστερήσεις και την αποχώρηση του creative director. Όπως μαρτυρά το ρεπορτάζ ιστοσελίδων του εξωτερικού, ο τίτλος αλλάζει από το premium μοντέλο των open world games σε ένα πιο “live storytelling” με στοιχεία Fortnite. Με τα νέα δεδομένα, το game θα εστιάζει περισσότερο στη συνεργασία και θα έχει έναν ενιαίο κόσμο γεμάτο με quests, χαρακτήρες και storylines που θα αλλάζουν όσο παίρνει αποφάσεις ο παίκτης.

Τη θέση του creative director Justin Farren (που έφυγε για την Wargaming τον Ιούνιο του 2019) φαίνεται πως παίρνει η πρώην αντιπρόεδρος του τμήματος editorial, Elisabeth Pellen. Το Skull & Bones ανακοινώθηκε το 2017 και πλέον στο πλάνο είναι να κυκλοφορήσει στο επόμενο οικονομικό έτος της Ubisoft που διαρκεί από τον Απρίλιο του 2021 έως και τον Μάιο του 2020.

 
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • kostasfil
    • Δεν ξέρουν ούτε οι ίδιοι τι θέλουν να κάνουν... Κρίμα... Και το περίμενα.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!