Η Edrox Interactive έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες πληροφορίες για την πλοκή αλλά και μια σειρά screenshots από το επερχόμενο survival horror game Bizerta: Silent Evil που θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά για το Wii U. Από όσα έχουν γίνει γνωστά, οι παίκτες θα αναλαμβάνουν το ρόλο ενός 15χρονου αγοριού το οποίο ξαφνικά, ένα όχι και τόσο ωραίο πρωινό, θα ξυπνήσει σε έναν άγνωστο κόσμο, έχοντας φτάσει στην ηλικία των 30. Έτσι λοιπόν, θα πρέπει να εξερευνήσει το μυστηριώδες περιβάλλον για να καταλάβει τι πραγματικά έχει συμβεί, βρισκόμενος αρχικά σε ένα «παγωμένο» κτίριο.

Στα screenshots που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρεία ανάπτυξης, φαίνονται σκηνικά που θυμίζουν δημόσια λουτρά, ένας θάλαμος αναμονής νοσοκομείου και ένα νεκροτομείο. Επιπλέον, η Edrox αποκάλυψε ότι σκοπεύει να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τα χαρακτηριστικά της touchscreen του Wii U GamePad για την επίλυση γρίφων, το ξεκλείδωμα πορτών και διάφορα άλλα mini games. Στη συνέχεια του άρθρου μπορείτε να απολαύσετε το σχετικό υλικό.
Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
Η φωτο παντως μου θυμιζουν resident evil για να δουμε.
Καλα τα puzzles που βλεπω στις φωτογραφιες δεν ειναι ακριβως αυτο που φανταζομουν για "πληρη εκμεταλλευση του wiiu pad"...
Η πλοκη του εχει ενδιαφερον και τα screenshots δειχνουν καλο σχεδιασμο. Αναμενουμε περισσοτερα.
...παραλληλα δε, ετοιμάζεται από τωρα και το dlc του παιχνιδιου, που θα φερει τον τιτλο "a resident hill"