Το Borderlands 3 βρίσκεται ήδη στα αρχικά του στάδια παραγωγής, σύμφωνα με τον lead writer της Gearbox Software, τον Anthony Burch. Μιλώντας στο MP1st, το στέλεχος της δημοφιλούς ομάδας σημείωσε πως ο developer εργάζεται ήδη πάνω σε διάφορες ιδέες που θέλει να εφαρμόσει στη συνέχεια της σειράς, ωστόσο δεν υπάρχει κάτι που να είναι άμεσα ανακοινώσιμο. Πιθανότατα να μας περιμένει μια ακόμη έκπληξη στην Ε3 του 2013.

Λέτε να το περιμένουμε σε αυτή ή στην επόμενη γενιά συστημάτων;
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
:''D
Μια χαρά, δύο χρονάκια τουλάχιστον στην ανάπτυξη,όπως τα προηγούμενα. (Επιτέλους,πριν λίγο μου ήρθε από Playcom)
Στην επόμενη σας παρακαλώ!! Πιστεύω ότι είχε να δώσει το BORDERLANDS σε αυτή την γενιά το έδωσε.
Αφου σενάριο δεν έχει... βάλτε ακόμα περισσότερα κουλά μεσα να γουσταρίζουμε! Η χαρά του παιδιού αυτό το παιχνίδι!