Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Στα 60 fps το Rainbow Six: Siege

Το Rainbow Six: Siege θα προσφέρει δράση σε 60 καρέ το δευτερόλεπτο σε όλες τις εκδόσεις (PC, PS4 και Xbox One), όπως ανακοίνωσε η εταιρεία ανάπτυξης μέσα από το λογαριασμό που διατηρεί στο Twitter. Συγκεκριμένα, απαντώντας σε ερώτηση fan σημείωσε πως τα 60 fps θα χαρακτηρίζουν όλα τα formats του τίτλου, ενώ στη συνέχεια ακολούθησαν κι άλλες ερωτήσεις επί του θέματος, οι οποίες ωστόσο δεν απαντήθηκαν.



Το Rainbow Six: Siege ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια της Ε3 τον Ιούνιο και αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2015.


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft Montreal

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Tom Clancy's Rainbow Six: Siege
    • 18+ pegi 18+
      • 7.7 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (9)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://rainbow6.ubi.com/siege/en-GB/ FOLLOWERS 10 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 7

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • greenkiller.13
    • Επιτελους και ενα παιχνιδι που θα εχει 60 FPS,πιο πολυ με νοιαζει επειδη ειναι shooter και στα shooter εχουν μεγαλη διαφορα τα 60 απο τα 30 fps,ενω στο AC Unity πχ δε χαλασε και ο κοσμος

    • mariodm22
    • Απο Fps τα παμε αριστα που ειναι και το σημαντηκοτερο , τωρα απο αναλυση δεν εχουν αναφερει ακομα που ισως για τις κονσολες θα υπαρχει καποιο θεματακι ακομα ...

    • diver_gr
    • το gameplay trailler πάντως δείχνη πολλή υποσχόμενο multiplayer :) , στρατηγική , οργάνωση και συνεννόηση θα είναι must μιας και το παιχνίδι φαίνεται πως δεν θα συγχωρεί run and gun τακτικές .

      https://www.youtube.com/watch?v=6wlvYh0h63k

    • Cookies
    • σχετικά μ'αυτο απογοητευτηκα γιατι είχα δει το αρχικό τρειλερ κ μετά όταν είδα ότι το ακύρωσαν λεω θα γινει καμια βλακεία σαν το i am alive,ελπίζω να μη συμβεί αυτο.

*