Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το δεύτερο επεισόδιο του The Wolf Among Us

Η Telltale Games θα κυκλοφορήσει το δεύτερο επεισόδιο του Fables: The Wolf Among Us. Σύμφωνα με ανακοίνωση της ομάδας ανάπτυξης του τίτλου, η κυκλοφορία κυμαίνεται μεταξύ των ημερών της πρώτης εβδομάδας του Φεβρουαρίου. Ο Kevin Bruner, συνιδρυτής της Telltale, απέδωσε την μακρά καθυστέρηση σε ασυνήθιστα προβλήματα κατά την ανάπτυξη του δεύτερου επεισοδίου.



Δουλεύουμε σκληρά με όλους τους συνεργάτες μας” δήλωσε ο ίδιος, αναφερόμενος στη Microsoft, την Sony και την Apple και συμπλήρωσε πως “είμαστε αρκετά αισιόδοξοι ώστε να ανακοινώνουμε το πλαίσιο της κυκλοφορίας του”.


Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Telltale Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Telltale Games

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • vonzuchter
    • ε καλα σιγα τη δουλεια... παιχνιδι δε το λες. μαλλον ταινια. "επαιξα" το πρωτο επεισοδιο που το εδωσαν δωρεαν στο xboxlive... ανυπαρκτο gameplay. μεγαλη πατατα. Ωστοσο η ιστορια , τα σχεδια , η ολη ατμοσφαιρα οντως εκπληκτικη. Απλα δεν ειναι παιχνιδι

    • raiden5
    • Eιναι απο την εταιρια που βγαζει το walking dead, σε οποιον αρεσε αυτο θα λατρεψει κ το wolf among us, το οποιο το θεωρο καλυτερο του wd.

      Προσωπικά μ αρεσε πολυ το πρωτο επεισόδιο, πολυ ενδιαφέρον σενάριο.

    • iankysyrath
    • είναι εξαιρετικό..με φοβερό σενάριο!εγώ δε συμφωνώ με κάποιους που λένε οτι δεν είnai games..μια χαρα gameplay εχει point and click adventure με στοιχεία qte!

    • teo13g
    • Το είχα αγοράσει από το XBL σε πολύ καλή τιμή και μου άρεσε πάρα πολύ το παιχνίδι.Φανταστική ατμόσφαιρα και σενάριο.Όσο για το οτι το gameplay ηταν λίγο δεν με πείραξε.

*