Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Το τέλος του The Last of Us: Part II ήταν αρκετά πιο «σκοτεινό» στο ξεκίνημα της ανάπτυξής του

Ο Neil Druckmann και η Halley Gross έδωσαν μια συνέντευξη στο Game Informer, όπου μίλησαν για το The Last of Us: Part II και το πόσο πιο «σκοτεινό» ήταν το τέλος του παιχνιδιού στην αρχή της φάσης ανάπτυξής του. Στη συνέχεια του κειμένου περιλαμβάνονται αρκετά spoilers, οπότε αν δεν έχετε τερματίσει το game, σταματήστε να διαβάζετε εδώ.



«Κάναμε αρκετές αλλαγές. Στο τέλος η Ellie ήταν προγραμματισμένο να σκοτώσει την Abby. Ωστόσο, στα μέσα της φάσης ανάπτυξης του παιχνιδιού το αλλάξαμε και θελήσαμε να δείξουμε το παλιό, πιο ανθρώπινο πρόσωπο της πρωταγωνίστριας. Το πρόσωπο που επηρεάστηκε από τον Joel», σημείωσε ο Druckman. Συνέχισε δε, αναφέροντας πως «η αλλαγή ήρθε μετά από συζητήσεις για το μέλλον του Lev και της Yara. Μετά από την επιβίωση του Lev, θεώρησα πως η Ellie δεν πρέπει να σκοτώσει την Abby. Το να αφήσουμε την Abby να ζήσει, σε πρώτο στάδιο φαινόταν λάθος. Αλλά στο τέλος της ημέρας, θα ήταν πιο τίμιο για τον χαρακτήρα». 
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Naughty Dog

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • GamingFun
    • Δεν έχω παίξει καθόλου το The Last Of Us: Part II.
      Θεωρώ όμως ότι όταν γενικά η υπόθεση αφορά καταστροφικές περιόδους, στιγμές ανθρωπιάς εκτιμούνται από πολύ κόσμο.
      Οπότε συγχαρητήρια στη Naugthy Dog που αποφασίσανε και πράξανε έτσι.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!