Η Sony ανακοίνωσε επί ιαπωνικού εδάφους τέσσερις νέες παραλλαγές του DualShock 4: Gold, Silver, Steel Black και Crystal. Τα δύο τελευταία δενα αφορούν (όχι ακόμη;) την Ευρώπη. Τα πρώτα δύο όμως ανακοινώθηκαν ξεχωριστά και για την ευρωπαϊκή αγορά. Η Sony Europe δεν ανακοίνωσε ούτε τιμή ούτε ημερομηνία κυκλοφορίας. Άρα το μόνο που ξέρουμε για την ώρα είναι ότι έρχονται και με τι μοιάζουν.



Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Καλά, αλλά σαν το μαύρο δεν έχει!!!!
Πολύ όμορφα μου φαίνονται.
Ωραίο το Steel Black...Βέβαια και τα άλλα όμορφα είναι...!
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ αν οι κονσόλες PLAYSTATION 4 πλεον εχουν σταματησει να βγαζουν ελατώματα σε σχεση με τους πρώτους μηνες εμφάνισης τους στην αγορα?
Ο ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΑΚΟΜΗ PS4 ειναι ο φοβος μου για τυχόν ελλατωματική κονσόλα επειδη στο παρελθόν την ειχα "πάθει" και η διαδικασίες αντικατάστασης μου "εβγαλαν το λάδι" !
ΕΧΕΙ ΑΚΟΥΣΕΙ Η ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ?
(επισης) ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ SITE ENA MHNYMA ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΟΥ eternity.gr ?
ευχαριστώ...
To steel black είναι πολύ όμορφο.
@periklis για όποια απορία έχεις μπορείς να ρωτήσεις στο forum ή κάποιον από τους mods όπως sephiroth, alucard etc.
Όσο για το PS4 τα περιστατικά ήταν πολύ λίγα νομίζω και τώρα πια δεν υπάρχει πρόβλημα.