Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

1080p & 60fps το Battlefield: Hardline στο Xbox One

Όπως αποκάλυψε ο creative director του επερχόμενου Battlefield: Hardline Ian Milham, ο στόχος της ομάδας είναι να υπάρχει απόλυτη «ισορροπίαα» ανάμεσα στις new-gen εκδόσεις του επερχόμενου τίτλου, όσον αφορά στην ανάλυση. Υπενθυμίζεται, ότι πρόσφατα επιβεβαιώθηκε πως η PS4 έκδοση της εν λόγω παραγωγής θα υποστηρίζει ανάλυση 1080p και 60fps, κάτι που σημαίνει ότι η ίδια ανάλυση θα προσφέρεται και στο Xbox One.



Ο Milham υπογράμμισε επίσης πως «εννοείται ότι η PC έκδοση θα υποστηρίζει αυτή την ανάλυση, ενώ προφανώς οι last-gen εκδόσεις του Battlefield: Hardline δεν θα τρέχουν σε τόσο υψηλές αναλύσεις σε σύγκριση με τα PS4 και Xbox One». Σημειώνεται, τέλος, ότι ο Karl-Magnus Troedsson της DICE τόνισε σε πρόσφατη συνέντευξη του στο OXM πως η beta φάση του τίτλου δεν θα είναι η ίδια στο Xbox One.

Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
31 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Visceral Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    EA

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    EA

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Battlefield Hardline
    • 18+ pegi 18+
      • 6.8 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (10)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.battlefield.com/hardline FOLLOWERS 14 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 7

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • mariodm22
    • Χαιρομαι που κανουν καλη δουλεια οι microsoft η sony και τα παιχνιδια στις next-gen κονσολες εχουν αισθητη και καλη διαφορα στα γραφικα

    • Amiga500
    • Παιδια τζαμπα ανεβαζετε θεματα με αναλυσεις και frame rates.....οι φιλοι του One το εχουν "δηλωσει" επανειλημμενα οτι αυτους τους νοιαζουν "μονο" τα παιχνιδια και οχι τα παραπανω (αναλυσεις κτλπ..)..... :P :P :P :P :P λιωνω.....

      Οι αναλυσεις και τα frame rates ειναι μονο για κατι κολλημενους, οπως εμεις..... ;)

      Εεε τωρα αν εμφανιστει και ενα παιχνιδακι μια στις τοσες που να τρεχει και στα 1080/60.....τα ξεχναμε αυτα που λεγαμε οταν διαβαζαμε για 720/900.... γενικα παντως μας νοιαζουν "μονο" τα παιχνιδια.... :P :P :P :P ξαναλιωνω....

      Οτι κι οπως μας βολευει......


      Υ.Γ. δηλωνω προκαταβολικα οτι κανω πλακα.... :P

    • tasosdimakis
    • Τωρα που το ξανασκεφτομαι θα κανω παραπονα στην εν λογο εταιρια.μα ειναι δυνατον?πως μπορεσε να μας κανει κατι τετοιο?ακου εκει 1080p και 60 frames εμας μας ρωτησανε?εμεις θελουμε 900p και720p αυτο μας αρεσει.πω πω και μου αρεσε το παιχνιδι τωρα με τιποτα.απορω πως τα καταφερε αφου δεν μπορει να βγαλει το one 1080p μπραβοοοοο????!!!!

    • JohnTehGreek
    • Τώρα να σας δω.Τώρα δεν έχει xbox720?ε?

      Τώρα πια το xbox one τρέχει και την ίδια ανάλυση με το PS4 αλλά και έχει 3 φορές τα games του Ps4

      Και αυτό είναι μόνο η αρχή.

      Τι να κάνουμε έτσι είναι,δεν μπορούμε να βάλουμε την Microsoft στο ίδιο τσουβάλι με τους κιτρινιάριδες...

    • Scott_Pilgrim
    • @JohnTehGreek το σχόλιο σου μου έφερε στο μυαλό ένα πράγμα μόνο. ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ!! Όπως λες φίλε μου είναι μόνο η αρχή. Δώσε ένα ακόμα χρόνο. Δεν νομίζω πως άφησε κανέναν παραπονεμένο η Sony στη προηγούμενη γενιά, αλλά κάποιοι άλλοι που μόνο κιτρινιάρηδες δεν ήταν. Και λίγο swag.

    • AnimaPura
    • Εγώ το πουλάω πάντως το Xbox One γιατί τελικά μετράνε τα παιχνίδια και όχι η ανάλυση. 100 ευρώ το δίνω, με δυο χειριστήρια και 8 τίτλους. Θα σέβεστε.

    • stali84
    • ευχαριστα νεα για το χβοχ,χαιρομαι πραγματικα που πλεον ολοι θα παιζουμε τιτλους σε 1080....ps4 εχω αλλα δεν εχω κολληματα περι μαρκας...αλλωστε δεν ειμαι μετοχος καποιας εταιριας για να εχω συμφερον...απλα αυτο που δεν μ αρεσει στη microsoft ειναι που εχουν ενα attitude...

    • torico
    • johntehgreek η beta στο 4 τρεχει στα 900p με 40-60 καρε συμφωνα με την DF ας περιμενεις τη retail εκδοση για συμπερασματα.
      το χουαν εχει 3 φορες πιο πολλα παιχνιδια απο το 4; που ακριβως; στον υπνο σου; διοτι εαν μετρηση κανεις τα indies/f2p που κυκλοφορουν ηδη αλλα κ αυτα που εχουν ανακοινωθει ισχυει το αντιθετο απο αυτο που ονειρευτηκες.

    • Amiga500
    • Εχεις δεν εχεις μαγαζι, τετοιες "ευκαιριες" δεν χανονται .. ;)

      Μακαρι να τα βρIσκαμε κι εμεις στα 100 ευρω.....θα τα διναμε τζαμπα στον κοσμο για να αυξηθουν και οι πωλησεις της MS.....αλλα και οι δικες μας.... :P

    • torico
    • xgodkillerrx εσυ που ειδες να λεω οτι ειναι αποκλειστικα; η μηπως το φανταστηκες κ συ; μιας κ ο φιλος πιο πανω εγραψε κατι που δεν ισχυει μιας κ αριθμητικα- επελεξε τη λογικη-ποιος τα εχει περισσοτερα εγω του απαντησα,εσυ εχεις κατι να προσθεσεις η απλα σε ετσουξε το σχολιο μου κ πεταχτηκες;

    • AnimaPura
    • @torico
      Δεν καταλαβαίνω γιατί αναφέρεις την Beta του 4 και την ανάλυση στην οποία έτρεχε αυτή και το τελικό παιχνίδι. Μιλάμε για άλλη beta και άλλο παιχνίδι γενικότερα, παιχνίδι που σε αντίθεση με το 4, δεν χρησιμοποιεί το Kinect κατά πάσα πιθανότητα και μάλλον γι' αυτό μπορεί και επιτυγχάνει τα 1080/60. Αν θέλεις εξήγησε.

      Και σας παρακαλώ, μην ξεκινήσετε πάλι καβγά. Ήρεμα και πολιτισμένα.

    • Amiga500
    • Παιδια εγω ειμαι ακομα με τα λεφτα στο χερι..... ;)

      Ισχυει το deal η οχι.... ? :)

    • nfs_maniac
    • Amiga ήλθε η "ψάχνομαι" ώρα?

      Χαλάρωσε αδερφέ γιατί οταν σπέρνεις ανέμους θερίζεις θύελλες, και μετά η τακτική "είμαι το θύμα" δεν θα πιάσει (ξανά)...

    • Amiga500
    • Ρε μεγαλε εσυ χαλαρωσε......

      Ουτε λιγη πλακα δεν μπορουμε να κανουμε....?"

      Μηπως εσυ ψαχνεσαι παλι να σβησεις κανενα σχολιο μου....?

      Ημαρτον οπου γραφω θα πεταγεσαι μετα να φτιαξεις "κλιμα".....ημαρτον.....

    • Sephiroth
    • Η πλάκα που έχει γίνει μέχρι σήμερα αυτό το μήνα ειδικά έχει καταλήξει σε καντήλια. Επειδή ορισμένοι δεν κατανοείτε την πλάκα ρε συ Amiga500, τι θα κάνουμε; Θα γίνεται της Βοσνίας κάθε μέρα; Δεν έχουμε κανέναν στο μάτι, απλά δε γίνεται να μην αντιδρούμε και καθόλου σε οτιδήποτε γράφεται

    • torico
    • animapoura αγορινα σου απαντησα στο πρωτο σχολιο,ειπα περιμεντε την retail εκδοση,δε χρειαζεται να γινει αηδια κ αυτη η ειδηση με σχολια κ ξεκατινιασματα.

    • nfs_maniac
    • Amiga μεγάλα παιδάκια είμαστε, δόξα το Θεό ξέρουμε και οι δυο μας πότε μκιλάμε για πλάκα, και πότε για να πικάρουμε και να αρχίσουν τα παρατράγουδα... Μη παίζεις με τη νοημοσύνη μας αδερφέ...

    • Amiga500
    • Ρε συ Παυλο με ειδες στο θεμα του WiiU για το Direct να "εμπλακω" με κανεναν παρολο που πεταχτηκαν μπηχτες....?
      Δεν ειδες οτι κρατησα αποστασεις... αλκομα και στις "οποιες" απαντησεις που εδωσα...?

      Δηλαδη σας πειραζει οταν κανω πλακα......σας πειραζει οταν δεν κανω πλακα.....σας πειραζει οταν απανταω σε ατομα που με προσβαλουν.........σας πειραζει οταν εκφραζω μια απορια.....

      Τελικα τι ακριβως θελετε....?

      Μηπως να μου υπαγορευετε το τι θα γραφω....?

      Ο κακος χαμος εγινε στο παραπανω αρθρο που ανεφερα (και με χοντραδες μαλιστα) και δεν εμφανιστηκε κανενας σας να κανει οτι κανετε σε εμενα......και εδω εκανα λιγη πλακα και να σου ξανα οι ιδιοι......για να μου τραβηξουν το αυτι.....

      Κατα τα αλλα βλεπω δρακους.....

    • mariodm22
    • Tωρα το μονο που μενει να κανει η Sony για να δειξει την ανωτεροτητα της ειναι να βγαλει παιχνιδι σε 2Κ αναλυση !!! χαχαχαχαχαχα

*