Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

13 λεπτά από το Assassin’s Creed: Unity

To YouTube κανάλι Connected Digital World έδωσε στη δημοσιότητα ένα νέο video από το Assassin’s Creed: Unity, παρουσιάζοντας 13 λεπτά δράσης μέσα από το single player campaign του νέου τίτλου της Ubisoft. Το video προέρχεται από την Xbox One έκδοση της παραγωγής. Υπενθυμίζεται πως το Assassin’s Cred: Unity αναμένεται στις 13 Νοεμβρίου.




Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
16 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft Montreal

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Koel700
    • Θελοντας να ξεφυγω απο συζητησης που εχει βαρεθει ο κοσμακης εχω να πω οτι οπτικα το παιχνιδι δειχνει παρα παρα πολυ ωραιο..ο ηχος και το voice over ειναι παρα πολυ καλα και οι φωνες ειναι αναγνωρισημες απο προυγουμενα Assassins Creed (αυτος που σε συνοδευει στην αρχη ειναι ο Thatch Blackbeard απο το Black Flag και υπαρχουν κιαλες φωνες) τα animations ειναι κορυφη αν και αυτο εινα κατι standard για την ubiisoft..το stealth δειχνει καλητερο (για assassins creed)..η μαχη απο την αλλη πλευρα καθολου, δειχνει ιδια και απαραλαχτη αλλα με νεα animations...το συστημα lockpick δυστηχως δειχνει να ειναι εκει για να μας σπαση τα νευρα και να δωση RPG leveling ?!?! στοιχεια στον ηρωα ο οποιος δεν δειχνη μεχρη στιγμης βαρετος....
      Αυτο που εγω εχω να ρωτησω ειναι αν και παλι το συστημα μαχης ειναι contact sensitive που σημαινει οτι ο ηρωας μπορει ανετα απο την ωρα που θα μπορει να κανει counter attack θα μπορει να σκοτωσει στρατους κατα το ποσο θα εχει αντικτηπο στο co-op διοτι τοτε θα χαση την σημασια του...αν εισαι τοσο overpowered τι να τους κανεις τους υπολοιπους

    • MEGADRIVE-78
    • Μία από τα ίδια, τα ίδια και τα ίδια, τίποτα το διαφορετικό, με το συμπάθιο μας τα έχουν πρήξει με τα AC.. Ότι κάνει η ACTIVISION με τα COD κάνει και η Ubisoft με τα AC.. Αλλά τι να κάνει; αφού αρέσει σε πολύ κόσμο και πουλάει θα βγάζει συνέχεια AC... Ολόκληρη Ubi και ανακυκλώνει τα ίδια παιχνίδια αντί να βγάλει κανένα καινούριο IP να γουστάρουμε και εμείς.

    • GamingFun
    • Φαίνεται το παιχνίδι να λίγο από όλα, (επίλυση δολοφονιών, δολοφονίες και άλλα). Το θέμα είναι κατά πόσο θα συμβαδίζουν όλα.
      Πάντως η δικιά μου φτωχή άποψη είναι ότι φαίνεται καλό.
      Το λίγο και το πολύ, σε λίγο καιρό θα μάθουμε την αλήθεια.

    • Shepard
    • Τι να πρωτοπούμε για αυτό το διαμαντακι; Ότι και να πουμε, λιγο θα είναι!

      Θα το ξαναπω μιας και το εχω αναφερει και παλιοτερα... μαλλον μιλαμε για το καλυτερο της σειρας.

      Αυτό που περιμενω πανω από όλα να μαθω είναι αν οντως η ΑΙ έχει δεχθεί μεγαλες βελτιωσεις.

    • diver_gr
    • Πολύ καλή δουλειά , το παιχνίδι δείχνη πανέμορφο και ας τρέχει σε 900p . Άμα πάτα το video στο 09:35 θα δείτε πως ούτε flickering έχει , ούτε aliasing και από το λίγο που βλέπουμε πρέπει να έχει v-sync κλειδωμένο .

      Φαίνεται πολύ καλό και ανυπομονώ να δω το co-op του !

    • Ada23
    • Αυτο το παιχνιδι δεν το βαριεμαι με τιποτα μου φαινεται.
      Το gameplay μου θυμιζει λιγο το Ac3 (ελπιζω χωρις τα bugs),αλλα ειναι λογικο οσο πιο ρεαλιστιικο προσπαθει να γινει,τοσο περιεργο να φαινεται.

      Παρατηρησα περισσοτερο αιμα στις δολοφονιες. :D

    • Alucard
    • Φαίνεται να αποτελεί ταυτόχρονα επιστροφή στις ρίζες και βήμα μπροστά. Περιμένω κι εγώ με ενδιαφέρον να δω πώς θα λειτουργήσει το co-op, υπάρχουν καλές προοπτικές για να βγει κάτι καλό από αυτό.

*