Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

15, 9 εκατ. δολάρια στοίχισε το The Lord of the Rings: Gollum, πολλά τα προβλήματα για τον developer

*
Η Deadalic Entertainment φαίνεται πως ξόδεψε περί τα 15,9 εκατομμύρια δολάρια για να φτιάξει το The Lord of the Rings: Gollum και όλο αυτό της κόστισε αρκετά σε πολλαπλά επίπεδα. Τα νούμερα ήρθαν στη δημοσιότητα από ένα ρεπορτάζ του Game Two που εντόπισε ο γνωστός χρήστης @Knoebel και αναφέρει ότι μίλησε με 32 πρώην και νυν στελέχη της εταιρείας. Το κόστος ήταν ένα από τα προβλήματα, κυρίως γιατί δεν αποσβέστηκε ως επένδυση. Η Daedalic αγωνίστηκε να συγκεντρώσει τα χρήματα και μάλιστα ενισχύθηκε από τον πρώην ιδιοκτήτη Bastei Lubee, ο οποίος και τέθηκε δημόσια αντίθετος στο project από την αρχή. Ο μεγάλος προϋπολογισμός ήταν ένα από τα προβλήματα, αλλά σε αυτά πρέπει να προστεθούν τόσο η απειρία της ομάδας ανάπτυξης σε τέτοιους είδους game, αλλά και το γεγονός πως δεν κατάφερε να βρει κάποιον έμπειρο εξωτερικό συνεργάτη για να τη βοηθήσει. Το ρεπορτάζ του Game Two αναφέρει ακόμη απλήρωτες υπερωρίες και πολύ κακές συνθήκες εργασίας, τα οποία ωστόσο το στούντιο διέψευσε δημόσια.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Daedalic Ent.

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nacon

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • The Lord of the Rings: Gollum
    • 16+ pegi 16+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://gollumgame.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 2

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*