Εντυπωσιακές χαρακτηρίζει τις πωλήσεις του Dying Light ο Tymon Smektala (producer του τίτλου) με αυτές να ξεπερνούν τα 5 εκατομμύρια τεμάχια. Τον Ιούνιο ο τίτλος της TechLand βρισκόταν περίπου στα 4,5 εκατομμύρια πωλήσεις, νούμερα που ο Smektala χαρακτηρίζει ιδιαιτέρα επιτυχημένα. Όχι πως το studio δεν είχε εμπιστοσύνη στο προϊόν του, αλλά ως νέο IP μάλλον είχαν τον πήχη λίγο πιο χαμηλά. Και μην ξεχνάτε πως περιμένουμε και νέο expansion.

Διαβάστε όλη τη σχετική αρθρογραφία για το Dying Light εδώ.
Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
Έχει ζόμπια, παρκούρ, νησί και τόσο φανατικό κοινό που διψάει για διαμελισμό νεκροζώντανων. Όχι δεν θα πουλούσε..