«Δεν σκοπεύω να δείξω την οποιαδήποτε ελεημοσύνη σε έναν που έχει καταδικαστεί για δολοφονίες και εμπόριο ναρκωτικών όπως ο Manuel Noriega, που απαιτεί χρήματα από την Activision και το δημοφιλές Call of Duty franchise για κάτι το οποίο εντάσσεται στο πλαίσιο της ελευθερίας έκφρασης. Η συγκεκριμένη πράξη του Noriega δεν αποτελεί έκπληξη μιας και ο ίδιος είναι ένας εκτός νόμου τύραννος, ο οποίος δεν σέβεται τα δικαιώματα του λαού του», δήλωσε ο Giuliani. Από πλευράς της, η Activision προβάλει το επιχείρημα ότι ιστορικά πρόσωπα μπορούν να εμφανίζονται σε φανταστικές δημιουργίες.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077




istoriko ena proswpo ginete meta to thanato tou
σωστο
"Δεν σκοπεύω να δείξω την οποιαδήποτε ελεημοσύνη σε έναν που έχει καταδικαστεί για δολοφονίες και εμπόριο ναρκωτικών όπως ο Manuel Noriega, που απαιτεί χρήματα από την Activision και το δημοφιλές Call of Duty franchise για κάτι το οποίο εντάσσεται στο πλαίσιο της ελευθερίας έκφρασης"
Γνώμη μου ή η απάντηση του δικηγόρου είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Βέβαια θα μου πείτε στο Αμέρικα θα γίνει η δίκη, στη χώρα της ελευθερίας, όπου μαζί με καμιά τριανταριά ακόμα "πολιτισμένες" χώρες οι κατάδικοι στερούνται θεμελιωδών των δικαιωμάτων.
Σε ένα κράτος που θέλει να αποκαλείται ευνομούμενο και ο διάολος ο ίδιος να βρίσκεται στη φυλακή δεν απολείπεται των θεμελιωδών του δικαιωμάτων γιατί "...μιας και ο ίδιος είναι ένας εκτός νόμου τύραννος...". Το άτομο συχνά μπορεί να βρεθεί εκτός νόμου, το κράτος όμως?