
Όπως ανακοίνωσε: "Συναντηθήκαμε με την The Blast Furnace σήμερα και αυτή τη στιγμή συζητάμε τις επιλογές για το μέλλον τους. Είναι μια πολύ ταλαντούχα ομάδα και ένας πολύ σημαντικός συνεργάτης της Activision. Η προτίμηση μας θα ήταν να κρατήσουμε την ομάδα μαζί και να αναπτύξουμε ένα σχέδιο που θα της επιτρέψει να παραμείνει έτσι". Η Blast Furnace αποτελείται από πρώην 'βετεράνους' των Rockstar και Team 17 και ήταν υπεύθυνη για τις φορητές εκδόσεις τίτλων βασισμένων στο Pitfall και το Wipeout.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Μπορω να πω οτι ειναι ωραια νεα αυτα κι ας ειναι απο την Activision
Ωραία νέα για τους οπαδούς των fps.