Πολλοί είναι οι παίκτες του Battlefield 4 που αντιμετωπίζουν προβλήματα (rubber-banding κτλ.) κατά την διάρκεια του multiplayer λόγω προβλημάτων του διακομιστή. Σύμφωνα με την DICE, το lag εμφανίζεται κυρίως στους χάρτες όπου εμφανίζονται πολλοί παίκτες (64-player matches).

«Είμαστε δυσαρεστημένοι με τις επιδόσεις του διακομιστή μας, έτσι θα πρέπει να προχωρήσουμε σε αναβάθμιση του hardware το συντομότερο δυνατό για να παραδώσουμε μια καλύτερη εμπειρία στους παίκτες», αναφέρει μεταξύ άλλων η εταιρεία σε σχετικό blog post.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
καιρος ητανε πολλα προβληματα στο παιχνιδη ειδικα στο multiplayer χαλιαααααααααααααααα