
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Σύμφωνα με την Capcom, το 2016 θα αποτελέσει μια μεγάλη χρονιά για τη σειρά Resident Evil, με το Resident Evil: Umbrella Corps τον Ιούνιο να είναι απλά ένα... ζέσταμα.
βρε δν πα να μας δινουν καθε χρονο Resident Evil? ΑΝ ΔΕΝ το γυρισουν στο παλιο καλο στυλ, μην περιμενουν ενθουσιασμο ή πωλησεις. τουλαχιστον οχι τρελες. δν το κτλβνω, αφου ο κοσμος δειχνει την δυσαρεσκεια του για το νεο αυτο στυλ π χει στραφει η εταιρια, ΓΙΑ ποιον λογο δν αλλαζουν? τους ειναι τοσο δυσκολο!?? :(
Μακάρι να φτιάξουν ένα τίτλο resident Evil ισάξιο της παλιά καλή αίγλης της σειράς...