Συγκριτικά λοιπόν με τον προκάτοχο του τίτλου, το Dark Souls, τον Απρίλιο του 2013 η From Software ανακοίνωσε ότι το παιχνίδι είχε πουλήσει πάνω από 2.3 εκατομμύρια αντίτυπα σε όλο τον κόσμο, αλλά ο αριθμός αυτός περιλαμβάνει και την ιαπωνική PS3 έκδοση, καθώς και την Artorias of the Abyss Edition. Η αρχική έκδοση του Dark Souls πούλησε 1.3 εκατομμύρια αντίτυπα σε όλο τον πλανήτη σε εκδόσεις για PS3 και Xbox 360. Έτσι λοιπόν, το νέο μέρος της σειράς δεν βρίσκεται και πολύ πίσω. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Dark Souls 2 ξεχώρισε αρκετά σε πωλήσεις σε σχέση με άλλες παραγωγές της Bandai Namco, σε μία χρονιά που η εταιρεία είδε αύξηση εσόδων. Ωστόσο τα κέρδη μειώθηκαν αρκετά και συγκεκριμένα κατά 22.6% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Συγκριτικά λοιπόν με τον προκάτοχο του τίτλου, το Dark Souls, τον Απρίλιο του 2013 η From Software ανακοίνωσε ότι το παιχνίδι είχε πουλήσει πάνω από 2.3 εκατομμύρια αντίτυπα σε όλο τον κόσμο, αλλά ο αριθμός αυτός περιλαμβάνει και την ιαπωνική PS3 έκδοση, καθώς και την Artorias of the Abyss Edition. Η αρχική έκδοση του Dark Souls πούλησε 1.3 εκατομμύρια αντίτυπα σε όλο τον πλανήτη σε εκδόσεις για PS3 και Xbox 360. Έτσι λοιπόν, το νέο μέρος της σειράς δεν βρίσκεται και πολύ πίσω. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Dark Souls 2 ξεχώρισε αρκετά σε πωλήσεις σε σχέση με άλλες παραγωγές της Bandai Namco, σε μία χρονιά που η εταιρεία είδε αύξηση εσόδων. Ωστόσο τα κέρδη μειώθηκαν αρκετά και συγκεκριμένα κατά 22.6% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
3 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
From Software
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Bandai Namco Entertainment
ΔΙΑΝΟΜΗ
BNE Hellas
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
- pegi 18+
Βαθμολόγησε το
-
- από
-
- 08/05/14
-
PC PS3 XBOX 360
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Bandai Namco, έχουν αποσταλεί πάνω από 1 εκατομμύρια αντίτυπα του Dark Souls 2 στα καταστήματα στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη.
Λογικό αφού όλοι περίμεναν κάτι καινούριο. Δεν πειράζει θα βγει το project beast να κάνει τις πωλήσεις. ;)
Μπορεί να μην φαίνεται μεγάλο το νούμερο, αλλά αυτό που μετράει περισσότερο είναι η συνέπεια. Αν ξέρεις ότι υπάρχουν 1.000.000 άτομα στον πλανήτη που θέλουν ένα τέτοιο παιχνίδι, η δουλειά σου ως developer είναι επιτυχημένη αν καταφέρουν και οι 1.000.000 να αγοράσουν τον τίτλο σου.
Και άλλα τόσα καινούργια τηλεχειριστήρια.