
«Το Darkside ήταν σίγουρα μια ενδιαφέρουσα ιδέα. Με μηχανισμούς RPG, customization, οχήματα και με έναν μετά-αποκαλυπτικό ανοιχτό κόσμο, στοιχεία που δεν μπορούσαν να συναρπάξουν και ως εκ τούτου ο τίτλος απέτυχε να περάσει από τα “milestone reviews” (γνωστά επίσης και ως “milestone meetings”). Το να προσπαθήσουν να συνδυάσουν μάχες σώμα με σώμα και gunplay αποδείχτηκε ότι δεν ήταν κάτι εύκολο», ανέφερε -μεταξύ άλλων- ο Shinobi602, ενώ πρόσθεσε ότι το game είχε παρόμοια UI/HUD με το Dead Space. Θα πρέπει να επισημάνουμε ότι οι παραπάνω -πολύ ενδιαφέρουσες- πληροφορίες δεν προέρχονται από επίσημα χείλη και ως εκ τούτου θα πρέπει να τις λάβουμε υπόψη μόνο ως φήμες. Αν και ο Shinobi φημίζεται για την εγκυρότητα του.




Μάλιστα. Για να δούμε τι θα δούμε...
για κανα GOW δυστυχως ουτε λογος...