Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
H EA ανακοίνωσε πως θα επιβραβεύσει όσους αγοράσουν τόσο το Dead Space 2, όσο και το Dragon Age 2 με ένα ειδικό αντικείμενο στον τίτλο της BioWare. Συγκεκριμένα, το Dead Space 2 θα περιλαμβάνει ένα ειδικό κωδικό που θα προσφέρει στους καταναλωτές που θα προμηθευτούν το Dragon Age 2 στη συνέχεια μία ειδική ασπίδα, η οποία θυμίζει κατά πολύ τη στολή του Isaac. Μάλιστα, η ΕΑ έδωσε στην κυκλοφορία και ένα σχετικό video, το οποίο μπορείτε να δείτε στον player που ακολουθεί. Υπενθυμίζουμε απλά ότι το Dead Space 2 κυκλοφορεί στις 28 Ιανουαρίου και το Dragon Age 2 στις 11 Μαρτίου.
Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!
BigDaddy
21/01/2011
1 παιχνίδι και πολύ είναι που θα τα βρούμε τόσα λεφτά;. Καλή κίνηση της ΕΑ ευελπιστω να κάνει κατι και στο Πάσχα όπως έκανε και στις γιόρτές των Χριστουγέννων με ένα πλήθος παιχνιδιών να έχουν μια συγκινιτηκή μειωση τιμών.
Φαντάζομαι πως η ΕΑ δε θέλει να προωθήσει τόσο πολύ και τα δύο παιχνίδια. Απλά επιβραβεύει τους παίκτες που θα αγοράσουν και τα δύο. Αν ήθελε να μας κάνει να αγοράσουμε και τα δύο games, θα έδινε πχ. κανένα έξτρα επίπεδο στο ένα από τα δύο games ή θα σου έδινε ένα super special αντικείμενο που είναι υπερβολικά χρήσιμο :)
Συφώνω δε λέω αλλά που είναι τα λεφτά οεεο? Γιατι και τα 2 αξίζουν. Απλα φέτος Σουπερ χρονιά.Και τονίζω οτι η μειωση τιμών σε καινούργους τίτλους απο την ΕΑ ήταν πολυ συγκινητική μακαρι έτσι και το Πάσχα καλό θα κανει σε μας τους gamers ;)
η DA έκδοση του Isaac μου θύμησε τον Dante απο το Dante's Inferno :p αυτο με τη στολή τωρα ειναι Marketing trick που συνήθως πετυχαίνουν.....μακάρι όπως είπαν και οι προλαλήσαντες να κάνει μια μείωση τιμών το Πασχα να το τσιμπήσουμε στα 40-45Ε ;)
1 παιχνίδι και πολύ είναι που θα τα βρούμε τόσα λεφτά;. Καλή κίνηση της ΕΑ ευελπιστω να κάνει κατι και στο Πάσχα όπως έκανε και στις γιόρτές των Χριστουγέννων με ένα πλήθος παιχνιδιών να έχουν μια συγκινιτηκή μειωση τιμών.
Φαντάζομαι πως η ΕΑ δε θέλει να προωθήσει τόσο πολύ και τα δύο παιχνίδια. Απλά επιβραβεύει τους παίκτες που θα αγοράσουν και τα δύο. Αν ήθελε να μας κάνει να αγοράσουμε και τα δύο games, θα έδινε πχ. κανένα έξτρα επίπεδο στο ένα από τα δύο games ή θα σου έδινε ένα super special αντικείμενο που είναι υπερβολικά χρήσιμο :)
Συφώνω δε λέω αλλά που είναι τα λεφτά οεεο? Γιατι και τα 2 αξίζουν. Απλα φέτος Σουπερ χρονιά.Και τονίζω οτι η μειωση τιμών σε καινούργους τίτλους απο την ΕΑ ήταν πολυ συγκινητική μακαρι έτσι και το Πάσχα καλό θα κανει σε μας τους gamers ;)
Και τα 2 παιχνίδια είναι must! Καλή η κίνηση της ΕΑ, αλλά δεν είναι δα και κάτι που θα κάνει τον αγοραστή να "καεί" να τα αγοράσει και τα 2...
Μείωση τιμών θα κάνει η EA Hellas, αλλά μάλλον σε δεύτερη φάση, όχι κοντά στο λανσάρισμα ;)
η DA έκδοση του Isaac μου θύμησε τον Dante απο το Dante's Inferno :p αυτο με τη στολή τωρα ειναι Marketing trick που συνήθως πετυχαίνουν.....μακάρι όπως είπαν και οι προλαλήσαντες να κάνει μια μείωση τιμών το Πασχα να το τσιμπήσουμε στα 40-45Ε ;)
Love is in the air!
οοοου γιεαααα