Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

E3: 2019: Η Bethesda παρουσιάσει το Orion game streaming engine

*
Μέσα στην παράνοια της παρουσίασής της για τη φετινή E3 2019, η Bethesda αποφάσισε να παρουσιάσει και middleware για game streaming που προτίθεται να διαθέτει σε developers. Η μηχανή Orion αναπτύχθηκε από την id Software και είναι έτοιμη να λειτουργήσει με οποιαδήποτε μηχανή γραφικών και πλατφόρμα game streaming (αναφέρθηκε π.χ. το Project xCloud) με τόσο τη μείωση του latency, τη βελτίωση του απαιτούμενου bandwidth και τελικά την εξοικονόμηση πόρων και ισχύος.

Η λογική πίσω από την προσπάθεια είναι ότι οι κινήσεις που κάνει μια εταιρεία για να αντιμετωπίσει το latency σε τέτοιες περιπτώσεις συνήθως μεταφράζονται σε επέκταση υποδομών hardware, οπότε όλα ξεκινούν μετά το rendering του παιχνιδιού. Με βελτιώσεις όμως στην πλευρά του παιχνιδιού η id φιλοδοξεί να φέρει οφέλη από την άλλη άκρη της αλυσίδας.




Η εταιρεία εστιάζει στη χρήση δυο τεχνικών κυρίως, για τις οποίες έχει καταθέσει και αιτήσεις κατοχύρωσης ευρεσιτεχνίας που καταλήγουν σε καλύτερη συμπίεση με μικρότερη επιβάρυνση του hardware αλλά προτίθεται να διευρύνει τους ορίζοντες της τεχνολογίας αυτής και με επιπλέον τεχνικές. Για την ώρα ένα από τα παραδείγματα που αναφέρει, χρησιμοποιώντας το Doom, είναι πως το μέσο απαιτούμενο badnwidth πέφτει από τα 23,43Mbps στα 13,67Mbps.

Η Bethesda σκοπεύει να ξεκινήσει μέσα στο έτος ευρύτερη δοκιμή της τεχνολογίας της, με τους χρήστες να παίζουν σε συσκευές iOS. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*