Η λογική πίσω από την προσπάθεια είναι ότι οι κινήσεις που κάνει μια εταιρεία για να αντιμετωπίσει το latency σε τέτοιες περιπτώσεις συνήθως μεταφράζονται σε επέκταση υποδομών hardware, οπότε όλα ξεκινούν μετά το rendering του παιχνιδιού. Με βελτιώσεις όμως στην πλευρά του παιχνιδιού η id φιλοδοξεί να φέρει οφέλη από την άλλη άκρη της αλυσίδας.
Η εταιρεία εστιάζει στη χρήση δυο τεχνικών κυρίως, για τις οποίες έχει καταθέσει και αιτήσεις κατοχύρωσης ευρεσιτεχνίας που καταλήγουν σε καλύτερη συμπίεση με μικρότερη επιβάρυνση του hardware αλλά προτίθεται να διευρύνει τους ορίζοντες της τεχνολογίας αυτής και με επιπλέον τεχνικές. Για την ώρα ένα από τα παραδείγματα που αναφέρει, χρησιμοποιώντας το Doom, είναι πως το μέσο απαιτούμενο badnwidth πέφτει από τα 23,43Mbps στα 13,67Mbps.
Η Bethesda σκοπεύει να ξεκινήσει μέσα στο έτος ευρύτερη δοκιμή της τεχνολογίας της, με τους χρήστες να παίζουν σε συσκευές iOS.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity