
Αναμένουμε ανακοίνωση για την ακριβή ημερομηνία κυκλοφορίας.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Όπως ανακοίνωσε η Koei Tecmo, τον επόμενο μήνα πρόκειται να κυκλοφορήσει μια free-to-play έκδοση του δημοφιλούς Dynasty Warriors 8: Empires, τόσο για Xbox όσο και για PlayStation.
Ακόμα βγαίνει αυτό; Μάλλον άκυρο με το άρθρο, ας με συγχωρέσουν οι οπαδοί αλλά θυμήθηκα το Kessen. Τι απέγινε αυτή η παιχνιδάρα;