Η Codemasters απαντά στα αρνητικά σχόλια που προκάλεσε η ανακοίνωση της κοστολόγησης των DLC πακέτων για το GRID Autosport. Συγκεκριμένα, ο community manager Ben Walke δήλωσε πως υπάρχει ένα μέρος παικτών που επιθυμεί τέτοια πακέτα. Κάτι αντίστοιχο είχε γίνει και με το GRID 2 και σύμφωνα με τον ίδιο «ο τίτλος πούλησε χωρίς διαφημιστικά κόλπα».

Το Boost Pack που κυκλοφόρησε πρόσφατα δίνει στους παίκτες 50% επιπλέον πόντους εμπειρίας στα Career mode, in-game μετρητά (όταν παίζει κανείς online) και άλλα. Η εταιρία δήλωσε επίσης, πως το επιπλέον υλικό με τα οχήματα αλλά και τα mini-expansions θα προστεθούν μέσα στους επόμενους μήνες. Υπενθυμίζεται, τέλος, ότι το GRID Autosport κυκλοφόρησε στις 24 Ιουνίου για PC, PS3 και Xbox 360.
Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
Ε ρε που φτάσαμε. Να πουλάνε τα cheats.