Όπως επιβεβαίωσε η Rockstar, κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου οι κάτοχοι PlayStation 4 και Xbox One αντιμετώπιζαν προβλήματα σύνδεσης στο GTA Online και σύμφωνα με την ομάδα, αυτό οφείλεται στο νέο patch του τίτλου (v1.03). Ωστόσο, φαίνεται πως το νέο update προκάλεσε ακόμα περισσότερα (προβλήματα). Σύμφωνα με χρήστες του reddit, το game crashάρει κατά την διάρκεια του loading, ενώ ορισμένοι παίκτες αντιμετωπίζουν τον κωδικό σφάλματος CE-34878-0. Μία προσωρινή λύση είναι η διαγραφή των δεδομένων του τίτλου και η επανεγκατάσταση του, ενώ κάποιοι παίκτες αναφέρουν ότι μετά την εγκατάσταση του patch 1.03 δεν εμφανίζονται όλα τα διαθέσιμα όπλα.

Τέλος, στη δημοσιότητα δόθηκε ένα νέο βίντεο για τον τίτλο, το οποίο σύμφωνα με τον YouTuber Naswas, άφησε για ένα λεπτό το παιχνίδι και όταν γύρισε ήρθε αντιμέτωπος με ένα τεράστιο in-game μποτιλιάρισμα! Δείτε περισσότερα μέσα από τον παρακάτω player:
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
Πάντως εγω δεν εχω προβληματα, παίζω μια χαρα μετα το τελευταιο patch.
Traffic in this city! Μου αρέσει πως κάθονται οι πυροσβέστες στο τέλος σε μια φάση: "Και εγώ τι θες να κάνω τώρα;"
Και στην προιγουμενη εκδοση ps3 xbox360 το ιδιο ειχε γινει ακριβως και ειχα σβησει τα παντα και εγκατασταση απο την αρχη χωρις το patch για να το κανει load.Παλι τα ιδια λαθη κανουν.Συχωρεμενοι ομως γιατι ειναι παιχνιδαρα.
το παιχνίδι παίζεται ή έχει και αυτό πολλά προβλήματα με bugs ρε παιδιά???ξέρει κανείς???μιλάω για ps4 ή xbox one έκδοση.
Τα bugs δεν ειναι πολλα αλλα και παλι αυτα που εχει δεν το κανουν unplayable . Καποιες φορες σε πεταει απο το online η εχει απιστευτο lag με αποτελεσμα να βλεπεις τα οχηματα να πετανε και να μπαινουν μεσα στο εδαφος ... Μακαρι να τα ειχα βγαλει βιντεο ... Επισης θελω να προσθεσω μετα το τελευταιο Patch εκει που παιζεις σε ξεκιναει απο την αρχη εχοντας χασει το progress . H λυση ειναι να βγεις τελειως απο το παιχνιδι , να μπεις ξανα ,να αλλαξεις χαρακτηρα και να κανεις save αλλιως μετα απο καποια δευτερολεπτα θε σε βγαλει ξανα στον προλογο !!!
έχει δηλαδή τα θεματάκια του.ελπίζω μέχρι τα Χριστούγεννα που θα γυρίσω σπίτι να το κάψω να έχουν βγάλει 1-2 patch για να μην έχω τέτοια θέματα.thanks @mariodm22
να ρωτησω κατι? γιατι ενω εχω αγορασει ενα αυτοκινητο και για καποιο λογο το εχω αφησει εξω οταν παω στο γκαραζ εχει εξαφανιστει?και εννοειται δεν υπαρχει εκει που το αφησα.....λιγο με τα save το εχω χασει...