
«Οι φίλοι της σειράς θα πρέπει να ενθουσιαστούν, αφού επιβεβαιώνουμε πως εργαζόμαστε πάνω στο franchise και έρχεται κάτι νέο», δήλωσε χαρακτηριστικά χωρίς να δώσει κάποια παραπάνω πληροφορία. Τι πιστεύετε πως μας περιμένει;

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
PEGI
Η Remedy προχώρησε σε επιβεβαίωση της φήμης ότι εργάζεται πάνω σε ένα νέο Alan Wake τίτλο, ωστόσο τόνισε πως δεν είναι το Alan Wake 2.
Τι θέλει να πει ο ποιητής ρε παιδιά;
Έλα μου;;;;
Alan Wake FPS ή RTS????? :P
χαχαχα ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν τι φτιάχνουν :P
Δε τους νοιώθω...
Ειναι στα καλα του ο τυπος ρε παιδια?δεν καταλαβα τιποτα
κατι σαν spin-off λογικα,ενδιαφερον
Δεν καταλαβα... τι ειναι δλδ? Αντι να μας λεει τι ΔΕΝ ειναι ας μας πει τι ΕΙΝΑΙ!
Απο κανα μπυρονι θα ηταν.
Ούτε spin off ούτε RTS,οούτε TPS-FPS.Ένα prequel με τον τίτλο Thomas Zane και ο νοών νοείτω ;)
@koilis παιζει κ αυτο
χαχαχα Τι ειπε ο θεος ρεεε (ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν τι φτιάχνουν :P) aυτο φιλε yiannakis ξαναπεστο Καλως να ερθει μη κανουν ομως 5 χρονια σα το πρωτο και αρχισουμε τα ιδια.Το καλο που τους θελω.
Eγω πιστευω πως το νεο Alan Wake θα ειναι arcade racing. LOL :P
παιδια mmorpg θα ειναι μην λετε βλακειες!!
Prequel στη βροχερή Νέα Υόρκη, να μας θυμίζει και Max Payne ... Πω πω Remedy με πώρωσες