
Σύμφωνα με τον ίδιο λοιπόν: "Στο μέλλον οι τίτλοι θα παίζονται στην υπηρεσία και όχι στο hardware. Το Cloud αναφέρεται συχνά και αν υπάρχει πρόοδος στις υπηρεσίες cloud, θα έρθει και η μέρα που θα μείνει μόνο το όνομα της υπηρεσίας. Το PS5 πιθανότατα δε θα έχει μια κεντρική κονσόλα, αλλά μόνο την οθόνη και ένα controller. Άρα, αυτό που θα έχει μείνει θα είναι το όνομα της υπηρεσίας. Θα μπορούσε να ονομαστεί απλά 'PlayStation Network'. Το Steam ορίζεται ως πλατφόρμα, αλλά δεν είναι hardware πλατφόρμα. Είναι το όνομα της υπηρεσίας". Στο μέλλον θα διαπιστώσουμε αν οι ιθύνοντες της Sony μοιράζονται τις ίδιες σκέψεις με τον Harada...
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



λεμε και καμια λαλακια να περναει η ωρα. Το καλο που του θελω να σχεδιασει το Τεκκεν απο την αρχη με γραφικα και νεα animations.
Μετά όμως οι fans θα σου σκίσουν την harad(r)a.
Από την στιγμή που μπήκε η ίδια η Valve στις κονσόλες και αν σκεφτούμε πως η αναπόκριση του κοινού θα είναι αρνητική τότε όχι κύριε Χαράδρα δεν θα γίνει. :)
Το PS5 θα είναι μια ιδέα δηλαδή (κυριολεκτικά).