H Blizzard μείωσε κατά το ήμισυ το μέγεθος των parties του Hero League mode στο Heroes of the Storm, μετά από feedback των παικτών και ανάλυση των δεδομένων. Το επίσημο blog αναφέρει: "Κοιτάζοντας τα δεδομένα για τα parties των τριών και τεσσάρων παικτών στο Hero League, συχνά παρατηρούμε μεγάλα κενά σε skill ανάμεσα στα μέλη των parties αυτών. Αυτό είναι δεκτό για παίκτες που σε έναν party των τεσσάρων, για παράδειγμα, έχουν συμφωνήσει να μπουν μαζί σε queue παρά τις διαφορές που μπορεί να έχουν σε skill. Από την άλλη, όμως, ο matchmaker θα πρέπει να συμπληρώσει την ομάδα με έναν πέμπτο παίκτη που μπήκε στο queue μόνος του και δεν θέλει απαραίτητα να παίξει με συμπαίκτες που έχουν μεγάλες διαφορές σε επίπεδο skill".

"Αυτό επίσης μπορεί να δημιουργήσει καταστάσεις στις οποίες τα μέλη του party συζητούν τις στρατηγικές τους, αλλά δεν τις μοιράζονται με τον πέμπτο συμπαίκτη. Στην άλλη μεριά, οι solo players μπορεί να διαφωνούν με τις αποφάσεις των υπολοίπων, ή να μην θέλουν να βοηθήσουν την ομάδα. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε τριβές αν δεν υπάρξει βελτίωση στην επικοινωνία". Υπενθυμίζεται ότι οι νέοι περιορισμοί θα εφαρμοστούν με το επόμενο update του Heroes of the Storm.
Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity