Το Grey Goo είναι ένα science fiction RTS, το οποίο αναπτύσσεται από την Petroglyph Games. Διαδραματίζεται 500 χρόνια μετά την εξερεύνηση του διαστήματος πέρα από το ηλιακό μας σύστημα. Η beta, μια ομάδα εξερεύνησης, έχει δημιουργήσει τα Goo, μια φυλή από self-replicating nanobots, τα οποία μπορούν να κινούνται στο χάρτη αντλώντας ενέργεια από τους εχθρούς τους και παράλληλα μπορούν να μεταμορφώνονται με σκοπό την εξερεύνηση ενός πλανήτη που ονομάζεται Ecosystem Nine.

Οι παίκτες θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε τρεις factions: Humans, The Beta και The Goo, με τις οποίες είτε θα «παλέψουν» στο single player campaign είτε στο competitive multiplayer mode. Κάθε faction έχει τα δικά της ξεχωριστά units, structures, play style αλλά και το δικό της κομμάτι στο single player campaign. Το Grey Goo αναμένεται να κυκλοφορήσει για PC στις 23 Ιανουαρίου. Κλείνοντας, μπορείτε να δείτε το launch trailer του τίτλου μέσα από τον παρακάτω player:
Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
ελπιζω να παει καλα, μου αρεσουν τα RTS καθως μεγαλωσα με τα γνωστα και μη εξαιρεταια commannd & conquer, age of empires, starcraft και warcraft
απο αλλα βιντεο που ειδα φαινεται πολυ καλο το παιχνιδι....
Αλλα νταξ δεν πας πουθενα με τετοιο ονομα ; )
Καλό φαίνεται.