
Έτσι, αποκάλυψε πως το επόμενο DLC που θα πρέπει να περιμένουν οι κάτοχοι του τίτλου είναι καθαρά multiplayer.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Μετά την διάθεση του επερχόμενου single-player DLC για το The Last of Us, του Left Behind, η Naughty Dog ανακοινώνει πως δεν σχεδιάζει κάτι περαιτέρω, τουλάχιστον όσον αφορά σε αυτό το κομμάτι προσθήκης περιεχομένου.
Δεν χρειαζεται να το αρμεξουν κι αυτο
έτσι και αλλιώς η ομάδα είχε ανακοινώσει τρία DLC's για το παιχνίδι, 2 Multi και 1 Single.
Θέλουμε GOTY έκδοση
Πολύ πιθανόν να εργάζονται στη συνέχεια του τίτλου (εννοώ το The Last of Us 2). Μάλλον είναι προσωπική ευχή.