Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Neil Druckmann: Ποια τα δεδομένα για το The Last of Us: Part II μετά την ανακοίνωση της καθυστέρησης

*
Η καθυστέρηση κυκλοφορίας του The Last of Us: Part II ήταν από τα πιο σημαντικά γεγονότα των τελευταίων ημερών και ο Neil Druckmann πήρε θέση για το τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή με το game. Μιλώντας στο PlayStation Blogcast, ο υπεύθυνος του project σημείωσε ότι η ομάδα εργάζεται αυτή τη στιγμή σε κάποιες τελευταίες λεπτομέρειες και πλέον υπάρχει αρκετός περισσότερος χρόνος για να γίνει το σχετικό polish. «Είναι περίεργο για όλους μας. Το παιχνίδι είναι έτοιμο, πρέπει απλά να κάτσουμε και να περιμένουμε περισσότερο για να βρούμε τον καλύτερο τρόπο να φτάσει στους fans μας», σημείωσε χαρακτηριστικά.



Σε ερώτηση για το γιατί δεν αποφασίστηκε μόνο η ψηφιακή διάθεση του game, o Druckmann τόνισε πως πρόκειται για ένα παιχνίδι που περιμένουν gamers σε κάθε άκρη του πλανήτη και πως για να αντιμετωπιστούν όλοι δίκαια, θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να το αποκτήσουν την ίδια στιγμή. Τέλος, στο ερώτημα γιατί δεν βγαίνει στη διάθεση των παικτών το press demo που παρουσιάστηκε σε ένα media event τον Σεπτέμβριο, απάντησε πως στο δίσκο της έκδοσης που δοκίμασαν οι δημοσιογράφοι ήταν ολόκληρο το game (στην τότε μορφή του) και πως κάτι τέτοιο δεν είναι εύκολο να συμβεί με ένα PlayStation Store demo. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Naughty Dog

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*